اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: تهران الگو و پیشتاز در برگزاری رقابتهای المپیادی و استعدادیابی در سطح کشور است

نشست مشترک ادارات و حوزه های ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان تهران با دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان درسالن آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، در این جلسه که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاونین اداره کل، رؤسای ادارات و حوزه های ورزش و جوانان و رؤسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان برگزار شد، ابتدا گل محمدی از پیشتاز بودن تهران در برگزاری جشنواره های استعدادیابی و اینکه تهران همیشه الگو بوده گفت و افزود: تهران با توجه به پیشینه برگزاری مسابقات المپیاد آینده سازان همیشه الگو و پیشتاز این چنین برنامه هایی بوده و خواهد بود و امیدواریم وزارت ورزش، بتواند همان اهدافی که ما در تهران دنبال کردیم را پیگیری کند.
وی ادامه داد: من از تمامی هیئت های ورزشی و حوزه ها و کلیه ارگان های ورزشی در اداره کل می خواهم که این طرح را با جدیت دنبال کنند و از وزارت هم انتظار داریم برای تهران ۲ تیم در نظر بگیرند، چون تهران ۱۵ میلیون نفری با یک استان چند هزار نفری یکسان نیست و این حق تهران و ورزشکاران تهران است و ما مسئول پیگیری این موضوع هستیم تا حق استعدادهای تهران تضعیف نشود.
در ادامه حسنی رئیس سازمان ورزش شهرداری نیز با بیان اینکه در تعامل خوبی با ورزش تهران و اداره کل هستیم، ادامه داد: سالن های ورزشی سازمان ورزش، آمادگی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را به میزبانی تهران دارد و همه جانبه از این روند حمایت خواهیم کرد.
در بخش دیگری از این جلسه، سعادتمند مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش با تبریک توفیقات بدست آمده برای اداره کل ورزش و جوانان تهران در بیستمین جشنواره شهید رجایی و تشکر بابت افتتاح پروژه های عمرانی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و جدیت در برنامه استعدادیابی بتوانیم نقش بسزایی در روند کشف استعدادهای ورزشی کشور ایفا نمائیم.
در ادامه تنی چند از رؤسای ادارات، رؤسا و نواب رئیس هیات های ورزشی با بیان دیدگاه ها و برنامه های جاری جهت کشف استعدادهای ناب تهران، بر انجام این طرح تاکید کردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا