اخبار ورزشیسایر اخبار

گلایه‌های روسای هیأت‌ها از کمبود بودجه

رؤسای هیأت‌های استانی در مجمع عمومی فدراسیون شمشیربازی از کمبود بودجه در این رشته گلایه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالانه فدراسیون شمشیربازی امروز در محل کمیته ملی المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون و هیأت‌های استانی برگزار شد. در این نشست برخی از رؤسای هیأت‌ها گلایه‌ها و صحبت‌هایی را انجام دادند.

رئیس هیأت شمشیربازی اردبیل با اشاره به کمبود امکانات در این استان عنوان کرد: ما با کمبود بودجه و تجهیزات روبه‌رو هستیم به طوری که اگر شمشیر ورزشکار در حین تمرین یا مسابقه بشکند، دیگر شمشیری نداریم و این ورزشکار باید کنار برود.

رئیس هیأت شمشیربازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکی از استان‌هایی هستیم که کمترین خشونت در آن وجود دارد و شمشیربازی رشته‌ای است که علاقمندان زیادی دارد، برای انتخاب تیم ملی به نظرم بی‌انصافی می‌شود چون هیچ توجهی به استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد، از مسئولان فدراسیون درخواست دارم برای پیشرفت این رشته یک میزبانی به ما بدهند.

در ادامه رئیس هیأت کرمانشاه با اشاره به اینکه بودجه‌ها کم است، گفت: من شدیدا به دنبال ساخت خانه شمشیربازی در کرمانشاه هستم و امیدوارم بودجه‌اش فراهم شود. همانطور که باقرزاده رئیس فدراسیون اعلام کرد که اگر شمشیربازی مدال بگیرد از این رشته می‌رود، من هم می‌گویم اگر خانه شمشیربازی را بسازم از هیأت استان خواهم رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا