اخبار ورزشیفوتبال جهان

ژاوی: وقتی گفتم قطر قهرمان آسیا می‌شود، به من گفتند که دیوانه‌ام!

کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات را ثمره فعالیت های شبانه روزی آکادمی اسپایر بیان کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و کنونی السد قطر درباره پیش بینی اش را که پیش از جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات اعلام کرده بود که قطر قهرمان این دوره می شود، در مصاحبه با شبکه الکاس گفت: قطر در این دوره با شایستگی به قهرمانی رسید. من یکی از افرادی هستم که در پروژه بزرگ قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور دارم. فوتبال این کشور در مدت اخیر پیشرفت زیادی کرده است.

ستاره سابق بارسلونا درباره پیش بینی اش گفت: من اصلا شانسی نگفتم که قطر در فینال جام ملت ها ژاپن را شکست می دهد و قهرمان می شود. چون من از نزدیک شاهد تمرینات این بازیکنان جوان و با استعداد قطری بودم. وقتی من قبل از آغاز جام ملت های آسیا پیش بینی کردم که قطر قهرمان می شود همه به من دیوانه گرفتند.

ژاوی در پایان گفت: باعث افتخارم است که در پروژه قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ کمک می کنم. قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا ثمره اسپایر بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا