اخبار ورزشیورزش تهران

چهار پروژه عمرانی ورزشی استان تهران، افتتاح شد

در  هفته دولت چهار پروژه عمرانی ورزشی از مجموع ۱۸ پروژه ورزشی قابل بهره برداری استان تهران با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، چهار پروژه ورزشی استان تهران شامل فاز اول جاده تندرستی و سالن ۲ طبقه مجموعه ورزشی تختی، افتتاح استادیوم ۳هزار و ۵۰۰ نفری بعثت و مجموعه طبقاتی امام علی(ع) روز شنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، معاونان اداره کل، روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و برخی هیات های ورزشی استان، شهرداران مناطق ۱۵ و ۸ و جمعی از پیشکسوتان ورزشی و مسئولان به بهره برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در آیین افتتاح زمین چمن مصنوعی و استادیوم ۳هزار و ۵۰۰ نفری بعثت تهران گفت: این پروژه از سال ۸۶ آغاز شد که به دلیل نبود اعتبارات در سال ۸۹ متوقف و با شروع دولت تدبیر و امید در سال ۹۲، با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اعتبار ۹ میلیارد تومان تکمیل شد.
رضا گل محمدی گفت: همچنین برای اجرای فازهای دوم مجموعه طبقاتی بعثت نیز حدود ۲۰ میلیارد تومان از طریق استانداری و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعلق گرفت که تا پایان سال ۹۷، به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه در تهران هیچ استادیوم ورزشی ۳هزار و ۵۰۰ نفره برای مسابقات ورزشی وجود نداشته، خاطرنشان کرد: با افتتاح استادیوم ۳هزار و ۵۰۰ نفری بعثت می توانیم مسابقات کشوری را در پایتخت میزبانی کرده و استعدادهای ورزشی را در جنوب تهران کشف و ساماندهی کنیم.
گل محمدی، سالن های ورزشی ۱۵خرداد ورامین، مهرآذین ملارد، صالح آباد بهارستان، زمین چمن مصنوعی بیدگنه ملارد، سالن ورزشی خاتون آباد پاکدشت، زمین های چمن مصنوعی پردیس و مهر امام رضا(ع)، سالن های ورزشی باغستان شهریار، جاویدآباد قرچک، پیشوا، فاز اول استادیوم ۵هزار نفری ملارد، استادیوم ۵هزار نفری ورامین، استادیوم ۷هزار نفری شهدای اسلامشهررا از دیگر پروژه های عمرانی و ورزشی استان تهران عنوان کرد که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در حال حاضر ۴۰ پروژه نیمه کاره ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در استان تهران وجود دارد که با تخصیص اعتبارات ملی و استانی تا پایان سال ۹۸ به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، در حال حاضر بیش از ۴هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند، ۴۶ سانتی متر مربع است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =

دکمه بازگشت به بالا