اخبار ورزشیفوتبال ایران

پایان همکاری موسویان با فولاد به دلیل بازنشستگی؟/ حاجی‌زاده سرپرست جدید

گفته می‌شود عضو هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با توجه به قانون بازنشستگی دیگر در سمت گذشته خود با این تیم همکاری نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر موسویان در فصل جاری به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد و امور این تیم را بعد از جدایی عبدالمجید باقری‌نیا بر عهده گرفت.موسویان در شرایطی سرپرست فولاد بود که همزمان به عنوان عضو هیأت مدیره این باشگاه فعالیت می‌کرد.

گفته می‌شود موسویان مشمول قانون بازنشستگی است و به همراه چند تن دیگر از مسئولان این باشگاه باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.به همین خاطر موسویان همراه با فولاد به کیش سفر نکرد و مسئولیت‌ها بر عهده فرد دیگری بود.

اسماعیل حاجی‌زاده یکی از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان امور مربوط به سرپرستی را بر عهده گرفته و او کارهای این تیم را در کیش انجام می‌دهد. ظاهرا قرار است او به عنوان سرپرست جدید معرفی شود.

البته با توجه به ارتباط خوب موسویان با مدیران فولاد احتمالا او در سمت مشاور یا … در باشگاه کارش را ادامه دهد یا اینکه با فولاد قطع همکاری کند، باید منتظر اتفاقات روزهای آینده ماند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا