اخبار ورزشیتوپ و تور

واکنش تند حدادی به اظهارات سرپرست تیم‌ملی بسکتبال؛ مگر ما گدا هستیم؟

ستاره تیم ملی بسکتبال نسبت به صحبت‌های سرپرست تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، حامد حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صحبت‌های مسعود قاسمی مدیر تیم‌های بسکتبال که گفته بود در دوره‌های قبل تیم ملی به هتل نمی‌رفت و ما برای بازیکنان در این دوره هتل المپیک را فراهم کرده‌ایم، گفت: اصلا اینطور نیست، ما زمانی هم که در رده امیدها بودیم به هتل المپیک می‌رفتیم و در سال قبل نیز تمام اردوها به هتل المپیک می‌رفتیم. این چه حرفی است که می‌زنند؟ یا جایی دیگر گفته‌اند که به بازیکنان در فرودگاه شام داده‌ایم، چرا می‌خواهند منت بگذارند، آن هم برای برای بازیکنی که ۶ ماه شبانه‌ر وز در اردوی تیم ملی بوده و تمام تلاشش را کرده است. نباید منتی سر تیم ملی و بازیکنان بگذارند؛ مثل این می‌ماند که من بگویم چرا چهل دقیقه بازی کرده‌ام و  ۳۸ دقیقه نبوده است.

*بردن بازیکنان به رستوران مک دونالد کار بزرگی است؟

وی ادامه داد: این حرف‌ها چیست که می‌گویند؟ وظیفه فدراسیون است که به تیم ملی و بازیکنان برسد، آیا بردن بازیکنان به رستوران مک‌دونالد کار بزرگی بوده است؟ فکر کرده‌اید ما عاشق مک‌دونالد هستیم؟ اتفاقا خیلی غذای بدی است و کسی دوست ندارد.

ستاره تیم ملی بسکتبال تأکید کرد: همه بازیکنان بدون منت و با آسیب‌دیدگی در اردوها و مسابقات طولانی‌مدت تیم ملی بوده‌اند و تمام تلاش‌شان را کرده‌اند. ارسلان کاظمی در اردوی تیم ملی مصدوم شد و چندین روز فیزیوتراپی می‌کرد و من شاهد بودم که چقدر درد می‌کشد، خود من هم در اردو مصدوم شدم و درد داشتم و با همان شرایط هم بازی کردم، حالا ما هم باید منت بگذاریم؟

وی با اشاره به اینکه به خاطر گرانی، فلان غذا را از اردوی تیم ملی حذف کرده‌اند، گفت: اینکه بخواهند خودشان را با دوره قبلی مقایسه کنند خیلی زشت است، در دوره قبلی دو سال بودجه‌ای نگرفته بودند، اما شمایی که ادعا داشتید بودجه می‌آورید، نباید این کارها را انجام دهید و این حرف‌ها را بزنید.

* اینقدر به بازیکنان توهین نکنید

حدادی با اشاره به اینکه بارها در مورد گرانی بلیت ژاپن صحبت کرده‌اند، گفت: همیشه به ما می‌گفتند پول زیادی بابت بلیت داده‌ایم، مگر مقصرش ما هستیم؟‌ بازیکن با دو و نیم متر قد چطور باید در صندلی معمولی بنشیند؟ در دوره قبلی برای ۱۳ نفر صندلی بیزنس می‌گرفتند، اما امسال اکثر سفرهایمان با هزینه کمیته ملی المپیک یا فدراسیون چین بوده است. اینقدر به بازیکنان توهین نکنید، اگر نمی‌توانید شرایطی را فراهم کنید، لطفا مصاحبه هم نکنید!

وی در مورد اتفاقاتی که در ژاپن رخ داده گفت: در این مدت فقط هزینه‌های ژاپن به خاطر گرانی ارز بالا بوده است، اما اینکه می‌گویند میزبان باید برای شام خوردن هم اتوبوس دراختیار تیم میهمان قرار دهد اصلا درست نیست. بیرون رفتن، گردش یا شام خوردن به عهده خود تیم‌هاست، من شنیدم اتوبوس‌های داخل شهری هم که بچه‌ها استفاده کردند، خیلی شلوغ بوده است.

* خودتان را با فدراسیون قبل مقایسه نکیند

ستاره تیم ملی بسکتبال با اشاره به اینکه نمی‌گویم در فدراسیون قبلی همه چیز خوب بوده است،‌ عنوان کرد: خواسته من این است که خودشان را با فدراسیون قبلی مقایسه نکنند و منت نگذارند، وظیفه‌شان است که برای بازیکنان بهترین امکانات را فراهم کنند. خیلی از مسائل دیگری است که نمی‌خواهم بازگو کنم. مگر ما گدا هستیم؟ می‌خواهید من در اردوهای بعدی به تمام بازیکنان شام بدهم؟ ما وظیفه‌مان بازی برای پرچم ایران است و شما هم باید به وظیفه‌تان عمل کنید، نه اینکه چون لبنیات گران شده، ماست و دوغ را از غذا حذف کنید.

وی در پایان گفت:‌همه بازیکنان در این مدتی که اردو بوده، تمام وقت خود را گذاشته و بدون منت تلاش کرده‌اند، حالا که این مسائل مطرح می‌شود، زشت است و توهین محسوب می‌شود، امیدوارم که دیگر شاهد این مسائل نباشیم. بازیکنان تیم ملی بسکتبال نشان داده‌اند که به چیزی جز موفقیت تیم ملی فکر نمی‌کنند و مسئولان هم باید بدانند فراهم کردن امکانات جزو وظایف آنها است نه کمتر و نه بیشتر.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا