اخبار ورزشیسایر اخبار

هزینه ۱۵ میلیاردی کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی/خرید ۲ میلیون دلار ارز برای کاروان

کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی ۲ میلیون دلار ارز تهیه کرد که البته برای بازی‌های المپیک جوانان نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی روزهای ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی جاکارتا و پالمبانگ برگزار شد. کاروان ورزشی ایران با ۳۷۸ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که در پایان با ۲۰ طلا، ۲۰ نقره و ۲۲ برنز در رده ششم جدول توزیع مدال قرار گرفت.

کمیته ملی المپیک برای این بازی‌ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه کرد که از این مبلغ ۲ میلیون دلار (دلار با ۴۲۰۰ تومان) برای تهیه ارز اختصاص یافت. قرار است از این ارز برای کاروان ایران در بازی‌های المپیک جوانان بوینس‌آیرس نیز هزینه شود. برای این بازی‌ها حدودا ۲۰۰ هزار دلار لازم است.

کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های آسیایی به فدراسیون‌های ورزشی ۷۰ درصد بودجه را به آنها اختصاص داد و در تلاش است تا کمتر از یک ماه آینده بودجه دیگری نیز به آنها تخصیص دهد تا فدراسیون‌ها برای بازی‌های المپیک جوانان مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

دکمه بازگشت به بالا