اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

نصیبی: بخاطر تیم های کشورمان ورزشگاه را می رسانیم نه رونالدو

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: این ورزشگاه را برای تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم های لیگ برتری آماده می کنیم نه کریس رونالدو!
به گزارش پیشرو ورزش، مهدی نصیبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از عزیزان خبرنگارر تماس گرفت و پرسید می خواهید ورزشگاه را برای بازیکن مشهور فوتبال آماده کنید که من گفتم خیر ما این ورزشگاه را برای تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم های لیگ برتری آماده می کنیم نه کریس رونالدو! در دو شیفت ۱۲ ساعته مشغول کار هستیم تا بتوانیم این ورزشگاه را هرچه سریع تر آماده کنیم.
وی در مورد اینکه پیش بینی می کند چه زمانی ورزشگاه آماده بازی شود و چمن ورزشگاه هم مشکل دارد یا نه ، گفت: چمن ورزشگاه مشکل خاصی ندارد ولی در جریان بازسازی گاهی مشکلاتی پیش می آید مثلا دیروز لوله آب ترکید و این آب به بخش دیگری از ورزشگاه نفوذ کرد و مشکل ساز شد، اگر چنین مشکلاتی رخ ندهد خوش بینانه باید بگویم که ورزشگاه تا آخر مهر ماه آماده خواهد شد.
نصیبی افزود: البته بازسازی فاز غربی به پایان می رسد و فاز شرقی هنوز شروع نشده است با این حال اگر همه چیز خوب پیش برود ممکن است ورزشگاه برای لیگ نخبگان آسیا هم آماده شود. اگر یک سال و نیم فوتبال درورزشگاه آزادی برگزار نشود به طول کامل بازسازی صورت می گیرد و فاز شرقی هم بازسازی می کنیم. ورزشگاه ازادی تنها ورزشگاه بزرگ کشور است که مسابقات ملی و بزرگ و بین المللی در آن برگزار می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا