اخبار ورزشیورزش بانوان

ناظمی: برگزاری مسابقات زیر نور هزینه‌بر است

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان گفت: درگیری‌ها در لیگ بزرگنمایی شد اما همین ۲ مورد را فصل آینده نباید داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، گلاره ناظمی مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط لیگ امسال و اینکه تعداد مسابقات لغو شده کمتر از قبل بود، اظهار داشت: از ۱۳۲ بازی لیگ فقط ۴ بازی لغو شد که آن هم تاثیری در جدول و رده‌بندی تیم‌ها نداشت. تیم آذرخش که در انتهای جدول رده‌بندی بود با وجود سقوط و مشکلات مالی در آخرین بازی مقابل سیرجان بازی کرده است. ما فکر می‌کردیم به خاطر شرایط اقتصادی کشور شاهد مشکلاتی زیادی باشیم اما این طور نبود.

وی درباره برگزاری برخی از مسابقات لیگ زیر نور، عنوان کرد: سازمان لیگ شرایط برگزاری مسابقات را در هر ساعت و زمانی دارد. تیم‌ها با توجه به شرایط خودشان باید ببینند چه زمانی برایشان مناسب است. ما در ماه مبارک رمضان برای نخستین بار مسابقات لیگ را زیر نور برگزار کردیم که تجربه بسیار خوبی بود چون گرمای هوا اذیت نمی‌کرد اما با توجه به اینکه لیگ ما از مهر تا اسفند برگزار می‌شود تیم‌ها تمایل دارند ساعت برگزاری مسابقه ۱۰-۱۱ صبح باشد. امسال هم به خاطر تیم‌های ملی که هدف ما هم کمک به آنهاست، مسابقات دیرتر به پایان رسید.

مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه امکانات سخت‌افزاری برای برگزاری مسابقات زیر نور، یادآور شد: برگزاری مسابقه زیر نور معایبی هم دارد. ورزشگاه‌ها باید مجهز باشند تا مسابقات زیر نور برگزار شود که همین هزینه‌بر است. در حدود یک ماه تجربه خوبی بود اما اگر قرار باشد طولانی مسابقات زیر نور برگزار شود از نظر سخت‌افزاری ضعیف هستیم.

ناظمی درباره اینکه امسال شاهد درگیری در ۲ بازی بودیم، گفت: ما قبلا درگیری به این شکل نداشتیم اما این درگیری‌ها هم بزرگنمایی شد. اگر آراء کمیته انضباطی را ببینید ۳-۴ بازیکن بودند که در درگیری دخیل بودند، البته همین را هم نباید داشته باشیم. کمیته انضباطی آراء خود را صادر کرده ما هم مقابله می‌کنیم چون این صحنه‌ها خوب نیست. نمی‌خواهیم شبیه مردان شویم. این دو موردی هم که پیش آمد به خاطر اشتباهات افراد بود.

وی درباره داوری‌های لیگ امسال، عنوان کرد: اشتباهات هست اما داوری‌ها خوب بود. امسال کمیته داوران به داوران جوان این فرصت را داد تا در لیگ قضاوت کنند. اعتراضاتی هم از داوری بود اما اشتباهات آنها به این صورت نبود که روی رتبه تیم‌ها تاثیری داشته باشند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا