اخبار ورزشیفوتبال ایران

مظفری: داوران ترسو داوری را رها کنید!

داور بین المللی سابق فوتبال ایران در یاداشتی از داوران خواست یا در قضاوت های لیگ برتر شجاعت داشته باشند یا از داوری خداحافظی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، نوید مظفری داور بین المللی سابق فوتبال ایران متنی به دلیل حمله به کمک داور در بازی نفت آبادان و پیکان برای خبرگزاری فارس نوشته که در زیر می خوانید:
حیا کن رها کن! اصولا مخاطب این‌ شعار مربیان هستند اما امروز سخن من با بعضی از داوران ترسو است!
چندی پیش در یادداشتی برای روزنامه ای از اقتدار داور و تیم داوری نوشته و متذکر شدم امروزه داوران باید با اقتدار بیشتر قضاوت کنند. اما متاسفانه امروز باید از همه مخاطبین عذرخواهی کنم!
آن روز باید صحبت از شجاعت نداشته داور های به اصطلاح «تاپ» می کردم. داورانی که از ترس خود، کمیته داوران و یا کمیته مسابقات حتی زمانی که کمک داورهای شان با پرتاب اشیا زخم های آنچنانی بر روی بدن و صورت دارند، به فکر ادامه مسابقه هستند، در زمین می‌مانند و بحث در مورد چگونگی ادامه مسابقه دارند!
داوران ترسویی که به خاطر یک ابلاغ به هر بلائی که سرشان بیاید راضی هستند.
آقایان شجاعت یکی از ارکان داوری است اگر ندارید خداحافظی کنید تا حداقل داوران جوانی که سال ها پشت سر شما ماندند، به حق خودشان برسند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا