اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیرعامل پرسپولیس در مراسم سالگرد کاپیتان ابدی و بر سر مزار اولادی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز جمعه راهی کپورچال شد تا در سومین سالگرد کاپیتان ابدی سرخپوشان شرکت کند. وی که توسط اعضای کانون هواداران پرسپولیس همراهی می‌شد همچنین بر سر مزار مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس که از گلزنان دربی نیز بود، شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمید رضا گرشاسبی امروز جمعه همراه همسرش در مراسم سومین سالگرد و بزرگداشت زنده یاد هادی نوروزی شرکت کرد. مدیر و اعضای کانون هواداران و مشوقین پرسپولیس هم حضور گسترده‌ای در این مراسم داشتند. در این مراسم بسیاری شخصیت های استانی و قهرمانان ورزشی مازندران نیز حضور گسترده‌ای داشتند.

مراسم به یاد شماره پیراهن کاپیتان سرخپوشان، در ساعت ۱۴ و ۲۴ دقیقه آغاز شد. در دقیقه ۲۴ مراسم هم به یاد تشویق‌های دقیقه ۲۴ هادی نوروزی در بازی های پرسپولیس، اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران پشت تریبون قرار گرفت تا هادی نوروزی با سرودهایی که خوانده می‌شد تشویق شود.

در این مراسم همچنین، از مدیر عامل پرسپولیس به جهت تلاش هایش برای پرسپولیس و همینطور به خاطر تلاش برای حضور یادگار هادی نوروزی در جشن قهرمانی فصل قبل تقدیر شد و نمادی تحت عنوان نماد وفاداری به یادبود تقدیم وی گردید.

گرشاسبی پس از این مراسم با همراهان راهی مزار مهرداد اولادی بازیکن سابق سرخپوشان هم شد که درگذشت او هم بسیار ناگهانی و باعث اندوه بسیار جامعه فوتبال بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا