اخبار ورزشیفوتبال ایران

مدیرعامل ملوان: زارع تا پایان فصل در ملوان می‌ماند

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی گفت: مازیار زارع در تیم ملوان می‌ماند و تا پایان فصل عضو کادرفنی تیم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، میلاد رفیع‌نیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تیم ملوان و حاشیه‌هایی که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی داشت، گفت:  تیم خوب و یکدستی داریم. بازیکنان تیم واقعا سازگار بودند و با دل و جان برای تیم تلاش کردند. ما هم بعد از پشت سرگذاشتن مشکلات ۱۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم. باید از فرماندار انزلی هم تشکر کنم  که به ما کمک کردند.

وی در مورد جدایی مازیار زارع از ملوان عنوان کرد: شب گذشته با محمد احمدزاده سرمربی تیم صحبت کردم و او گفت به زارع تا پایان فصل نیاز دارد به همین دلیل من هم با مازیار صحبت کردم و او قانع شد که در ملوان بماند. مازیار گفت که بخاطر شما و احمدزاده در ملوان می‌مانم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل گفت: در حال رایزنی هستیم که این مشکل هم حل شود و قرار است با بازیکنان سابق ملوان که از باشگاه طلبکار بوده‌اند تفاهم‌نامه‌ای امضا شود و به این ترتیب مشکل بدهی‌ها که مربوط به دوران گذشته است را هم حل کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا