اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مانیکونه: تغییر نسل در تیم ملی نیاز به آرامش دارد

آنتونیو مانیکونه در خصوص مشکلات خط دفاعی در تیم ملی گفت که تیم دارد بهتر می‌شود و در حال تغییر نسل هستیم و این اتفاق باید با آرامش صورت بگیرد.
به گزارش پیشرو ورزش، آنتونیو مانیکونه، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: ما داریم خیلی خوب کار می‌کنیم، ما در حال آماده‌سازی برای بازی ازبکستان هستیم، خیلی خوشحالیم از همه شرایط و در حال بازسازی مجدد تیم ملی هستیم. ما در حال تغییر نسل هستیم و در حال این هستیم که آرام آرام بازیکنان جدید را به تیم اضافه کنیم. باید کمی آرامش داشته باشیم.
وی در رابطه با تیم ملی در خط دفاع آمار خوبی ندارد، گفت: در این سال‌ها خیلی فوتبال تغییر کرده و به نظرم ایتالیا مثل قبل تیمی دفاعی نیست. ایتالیا دارد جهانی بازی می‌کند و در حال بازسازی است. وقتی ۱۱ بازیکن تلاش می‌کنند تا تیم گل بزند، همین طور باید ۱۱ نفر به دفاع فکر کنند.
مانیکونه ادامه داد: ما در حال این هستیم که اتفاقات منفی تیم را به مثبت تبدیل کنیم و بهتر شویم و الان به نظرم داریم خوب کار می‌کنیم. ما خیلی خوشحالیم زیرا که بچه‌ها دارند خوب کار می‌کنند و ما باید به آینده فکر کنیم. یکسری بازیکن جدید دارند جایگزین بازیکنان قدیمی می‌شوند و تغییر نسل نیازمند آرامش است و نمی‌توان سریع این کار را انجام داد.
مربی تیم ملی در رابطه با بازی ازبکستان و حضور بازیکنانی مثل ماشاریپوف که در لیگ برتر سابقه بازی دارند، گفت: ما منطقا برای پیروزی بازی می‌کنیم. چیزی که خیلی مهم است این است که ما برای برد تلاش می‌کنیم. باید باهوش بازی کنیم، رشد کنیم و بازی به بازی بهتر شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا