اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

لیگ قهرمانان آسیا:شکست سپاهان مقابل شارجه

در لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان ایران مقابل شارجه امارات دومین شکست غیرقابل انتظار و سنگین را متحمل شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ قهرمانان سطح دو آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در امارات به مصاف تیم شارجه رفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود شارجه به پایان رسید.سپاهان در دو بازی گذشته مقابل الوحدات اردن شکست خورده بود و تیم استقلال تاجیکستان را شکست داد و امروز دومین باختش را متحمل شد تا در سطح دو آسیا هم در گروه چهار تیمی در رده سوم قرار بگیرد. در حال حاضر الوحدات اردن و شارجه امارات ۷ امتیازی و در رده های اول و دوم جدول لیگ هستند. دو تیمی که به هیچ عنوان سابقه و اعتبارشان نسبت به سپاهان بیشتر نیست. اکنون سپاهان برای صعود از این گروه باید در دور برگشت بهتر امتیاز کسب کند و حداقل دو بازی را ببرد. نتایجی که سپاهان با مورایس پرتغالی بخصوص در سومین سال حضور این مربی در آسیا گرفته واقعا خجالت آور است آن هم برای تیمی که برای جذب بازیکنان مطرح ایرانی و خارجی هر اقدامی لازم بود انجام داد. داور: کیم دائه‌یونگ( کره جنوبی) کمک داوران: یانگ جیول، کواک سئونگ سون( کره جنوبی)کارت زرد : محمد کریمی، اریا یوسفی ( سپاهان)کایو( شارجه)کارت قرمز:-گل: اوسمار کامرا( دقیقه ۲۷)، لوانزینو (دقیقه ۷۰)، کایو( دقیقه ۹۰) برای شارجه مهدی لیموچی( دقیقه ۵۱) برای سپاهان
ترکیب سپاهان ایران: پیام نیازمند، ، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی ، صالح حردانی( از دقیقه ۷۱ کاوه رضایی)، محمدمهدی محبی، ابوبکر کامارا( از دقیقه ۸۵ جواد آقایی پور) ، برایان دابو، محمد کریمی( از دقیقه ۷۱ حسین گودرزی) ، مهدی لیموچی( از دقیقه ۸۵ رضا شکاری) ، آریا یوسفی، استیون انزونزی( از دقیقه ۱+۹۰ رضا اسدی) سرمربی: ژوزه مورایسترکیب تیم شارجه امارات:عادل الحوسنی، تایرون کونراد، ماجد راشد، گلمه بیرو( از دقیقه ۵۹ ملونی) ، عثمان کامارا، دافید( از دقیقه ۴۶ کایو) ، مارو کاتینیک، دارکو نجاشمیچ( از دقیقه ۵۹ لوانزینو) ، عبدالله غانم، خالد الظنحانی، ماجد حسنسرمربی: کاسیمن اولارو اتفاقات مهم بازی:دقیقه ۶: شوت بازیکن شارجه را نیازمند با یک واکنش خوب دفع کرد.دقیقه ۲۳: شوت بی دقت لیموچی از بالای دروازه شارجه به بیرون رفت.دقیقه ۲۴: اولین کرنر مسابقه را شارجه زد که نیازمند توپ را با مشت دور کرد.دقیقه ۲۶: بازیکنان شارجه خیلی راحت وارد محوطه جریمه سپاهان شدند و بازیکن این تیم با دریبل عالی دانشگر را پشت سر گذاشت و با یک پاس دقیق توپ را به اوسمار کامرا رساند و او هم با یک شوت گل اول مسابقه را به ثمر رساند. دقیقه ۳۴: ارسال بازیکنان سپاهان را مدافعان شارجه راهی کرنر کردند که این ضربه کرنر را هم مدافعان برگشت دادند.دقیقه ۳۸: داور کره ای در حالیکه کریمی صاحب توپ بود خطای او را روی بازیکن شارجه اعلام کرد. بازی ها در این سطح بدون کمک داور ویدئویی برگزار می شود.دقیقه ۴۰ شوت محمد کریمی از بالای دروازه شارجه به بیرون رفت.دقیقه ۴۵+۲: شوت محبی با اختلاف کمی از کنار دروازه شارجه به بیرون رفت.
نیمه دوم:دقیقه ۴۶: ضربه کرنر سپاهان را مدافعان شارجه دفع کردند.دقیقه ۵۱: ارسال زمینی محبی در محوطه شش قدم به لیموچی رساند او هم توپ را از میان پاهای دروازه بان شارجه عبور داد و گل مساوی سپاهان را به ثمر رساند.دقیقه ۵۶: بازیکنان دو تیم در میانه میدان با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند. داور کره ای سعی کرد با تذکر و بدون کارت دادن این قائله را ختم کند.دقیقه ۶۰: ارسال زمینی یوسفی را دروازه بان شارجه مهار کرد.دقیقه ۶۳: ارسال محبی بازهم به لیموچی رسید و ضربه او را این مرتبه دروازه بان شارجه مهار کرد.دقیقه ۷۰: پاس عمقی خیلی راحت به لوان پریرا رسید و او هم با یک شوت دقیق از داخل محوطه جریمه گل دوم تیم شارجه را به ثمر رساند.دقیقه ۷۵: به دلیل گرما و شرجی بودن هوا قانون کولینگ بریک در این مسابقه اجرا شد و داور برای اب نوشیدن بازیکنان دو تیم چند لحظه ای بازی را قطع کرد.
دقیقه ۸۶: ارسال زمینی بازیکنان به انزونزی رسید و ضربه او حاصلی برای این تیم نداشت. دقیقه ۹۰: ضربه کاشته کایو بعد از برخورد با سر مدافعان سپاهان تغییر جهت داد و گل سوم تیم اماراتی به ثمر رسید. دقیقه ۴+۹۰: ضربه کرنر شارجه به صورت کوتاه زده شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا