اخبار ورزشیورزش بانوان

قهرمانی: قزاقستان ترکیب متفاوتی دارد/تورنمنت مجارستان تجربه خوبی بود

مربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان گفت:برای این مسابقات قزاقستان ترکیب متفاوتی دارد که بازیکنان آنها را ندیده ایم اما فیلم بازی‌های این کشور را دیدیم تا با سبک بازی حریف آشنا شویم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از تایلند، اکرم قهرمانی مربی تیم ملی والیبال بانوان درباره وضعیت بازیکنان برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا، اظهار داشت: ما در مجارستان با وجود اینکه تورنمنت سنگینی داشتیم اما تجربه خوبی بود. روزهای اول بازیکنان ما هماهنگ نبودند، اما بعد از چند جلسه تمرین شرایط بهتر شد.

وی افزود: قبل از شروع تورنمنت یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم های مجارستان داشتیم. بازی ۵ ستیبود که ۳ ست را باختیم و ۲ ست را بردیم اما در تورنمنت اصلی همان تیم را ۳ بر صفر شکست دادیم. بچه ها هر روز متفاوت‌تر می شدند و همه تیم ها می‌گفتند ایران همان تیم روز اول نیست.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: چند روز زودتر از مسابقات به تایلند آمدیم. یک روز استراحت داشتیم بعد از آن تمرینات برای جام کنفدراسیون آسیا آغاز شد. مصدوم نداریم و شرایط خوب است. تمرینات مرتبی هم برگزار کردیم و از فردا مسابقات آغاز می‌شود.

قهرمانی در پاسخ به این سوال که قزاقستان نخستین حریف ایران است، آیا فیم بازی های دیده و حریف را ارزیابی کرده اید، عنوان کرد: از قزاقستان فیلم زیاد دیده ایم. این کشور در جام باشگاههای آسیا هم تیم داشت که بعضی از بازیکنان ما با پیکان در مسابقات شرکت کردند البته نماینده قزاقستان چند بازیکن خارجی هم داشت. برای این مسابقات قزاقستان ترکیب متفاوتی دارد که بازیکنان آنها را ندیده ایم اما فیلم بازی‌های این کشور را دیدیم تا با سبک بازی حریف آشنا شویم. شیرازه تیم قزاقستان در این مسابقات جدید است.

ششمین دوره جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا از فردا یکشنبه به میزبانی تایلند آغاز می شود.

تیم ملی والیبال بانوان ایران فردا در نخستین مسابقه خود مقابل قزاقستان به میدان می رود. این دیدار ساعت ۱۱ به وقت محلی برگزار می شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا