اخبار ورزشیسایر اخبار

علیپور: تا پایان این دوره بازنشسته نمی‌شوم / برای مدال‌آوری تلاش می‌کنیم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: ما جوان‌ترین فدراسیون ایران هستیم و ۵-۴ سال است که روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی درباره انتخابات امروز،‌گفت: وزارت ورزش انتخاباتی خوب و عادلانه برگزار کرد. در این انتخابات دو کاندیدای دیگر هم بودند که افراد محترمی هستند و برنامه‌هایشان را ارائه کردند. سعی می‌کنم از برنامه‌های آنها استفاده کنم.

وی افزود: ما جوان‌ترین فدراسیون ایران هستیم و آخرین فدراسیونی که تاسیس شده انجمن‌های ورزشی است. از زمان آغاز کار ما ۸ سال می‌گذرد و یکی دو سال طول کشید تا جا داشته باشیم و ادارات کل ما را بشناسند. گاهی اوقات عدد انجمن از ۲۰ و تعداد رشته‌ها از ۵۰ بالاتر رفته است. کنترل‌، هدایت، مدیریت و نظارت  این انجمن‌ها سنگین است.

علیپور در ادامه یادآور شد: هر انجمنی که پیش ما آمده تا امروز موفق شده و حرکت رو به جلویی داشته است. ما باید تلاش کنیم که مدال‌آوری‌ها بیشتر شود و رشته‌ها را برای رقابت‌های آینده آمده کنیم. من خودم انجمن کبدی را تاسیس کردم خیلی‌ها به این رشته توجه نمی‌کردند و حتی ایراد می‌گرفتند اما بعد از ۱۶ سال در این رشته دو مدال طلا در آسیا گرفتیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه در این فدراسیون به دنبال مدال‌آوری هستیم، یادآور شد: در بازی‌های عشق‌آباد ۱۲ مدال گرفتیم که ۵ تای آن طلا بود. ما سومین رشته مدال‌آور در بازی‌های داخل سالن آسیا بودیم که اگر این مدال‌ها نبود رتبه کاروان تغییر می‌کرد. ما در این فدراسیون چهار رشته المپیکی داریم که در بعضی رشت‌ها هم بازی‌های ساحلی و داخل سالن برگزار می‌شود. انجمن‌ها واقعا کار می‌کنند و در سطح استان‌ها هیات‌ها تلاش زیادی دارند. ما ۵-۴ سال است که روی پای خودمان هستیم و ۴-۳ سال اول دنبال پیدا کردن جای خودمان بودیم. این فدراسیون  همچنین در بین فدراسیون‌های چند رشته‌‌ای رتبه دوم را دارد و سال گذشته در ارزیابی فدراسیون‌ها رتبه چهاردهم را کسب کرد.

علیپور در پایان درباره اینکه گفته شده دو سال دیگر بازنشسته می‌شود،‌گفت: من این دوره را کامل می‌توانم به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت کنم و بازنشسته نمی‌شوم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا