اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

علیزاده: به خاطر مصدومیت‌ها و کم لطفی برخی دوستان خیلی اذیت شدم

نفر اول وزن ۸۲ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این سال‌ها به خاطر مصدومیت‌ها و از طرفی کم لطفی برخی دوستان بدلیل دعوت نشدن به اردوهای تیم ملی خیلی اذیت شدم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، هادی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب عنوان قهرمانی وزن ۸۲ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: خوشبختانه بعد از مصدومیتی که داشتم تمریناتم را به خوبی پیگیری کردم و با آمادگی مناسبی روی تشک حاضر شدم.

وی ادامه داد: قهرمانی در این مسابقات استارت خوبی بود تا دوباره به دوبنده تیم ملی برسم. متأسفانه در این سال‌ها به خاطر مصدومیت‌ها و از طرفی کم لطفی برخی دوستان بدلیل دعوت نشدن به اردوهای تیم ملی خیلی اذیت شدم، اما حالا انگیزه زیادی دارم و تلاش می‌کنم بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سؤال که بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۴ تقریباً مدت زیادی از عرصه رقابت دور بود و حالا در یک وزن بالاتر فکر می‌کند بتواند صاحب دوبنده تیم ملی شود‌، گفت: در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ رباط پایم قبل از رقابت‌ها پاره شد و در سال ۲۰۱۴ نیز با کتف آسیب‌دیده به مسابقات رفتم. در همین چند سال ۲ بار رباط پا و یک بار کتفم را جراحی کردم و عملاً در هیچ مسابقه‌ای سالم و سرحال شرکت نکردم.

نفر اول وزن ۸۲ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: البته حالا باتجربه‌تر شده‌ام و خوشبختانه مصدومیت‌هایم نیز بهتر شده است. تازه فهمیدم معنای کشتی چیست و چطور باید به موفقیت برسم؛ حالا نسب به گذشته خیلی بیشتر از کشتی گرفتن لذت می‌‌برم.

علیزاده تصریح کرد: در وزن ۸۲ کیلوگرم نفرات عنوان‌داری همچون عبدولی و قادریان حضور دارند؛ من هم زحمت می‌کشم و تلاش می‌کنم حقم را بگیرم. در این سال‌ها زحمت زیادی کشیدم، اما نتایج مطلوبی به دست نیاوردم. امیدوارم اگر حق من بود و شایستگی‌اش را داشتم عازم مسابقات شوم. حالا هم جام تختی را پیش‌رو داریم که می‌تواند سکوی خوبی برای بازگشت من باشد. تمام هدفم قهرمانی در این رقابت‌ها است و سپس به دوبنده تیم ملی در مسابقات پیش‌رو فکر می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا