اخبار ورزشیورزش تهران

عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران شد

عبدالله عزیزی برای ۴ سال به عنوان رئیس هیأت کشتی استان تهران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، انتخابات هیأت کشتی استان تهران صبح امروز (شنبه) با ریاست حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی در اداره کل ورزش و جوانان تهران برگزار شد و عبدالله عزیزی با رای اعضا برای ۴ سال به عنوان رئیس هیأت کشتی پایتخت انتخاب شد.

در حالی‌که ۱۹ کاندیدا به نام‌های عبدالله عزیزی، فرزاد آقامحسنی، سیدرمضان زرندی، هادی حبیبی، پیمان مرادی، محمدرضا زندمقدم، امین عسگرپور، ایوب علایی، ستار عباسی، محمد مشهدی‌آقایی، حمیدرضا فرسیابی، مجید بامداد، اکبر بهتری، مهدی برائتی، محمدرضا توپچی، سیدعلی‌ رفوگر، بهزاد کاظمی‌نیا، حسین ثابت‌کار و علی بازیار برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده بودند، اما رقابت نهایی بین حبیبی، عزیزی و توپچی برگزار شد و سایرین با غیبت یا انصراف در انتخابات شرکت نکردند.

در نهایت عزیزی با ۱۵ رای برای ۴ سال بار دیگر به عنوان رئیس هیات کشتی پایتخت انتخاب شد. حبیبی نیز ۲ رای بدست آورد. توپچی هم بعد از صحبت‌هایش انصراف داد.

بعد از پایان دوره ۴ ساله عزیزی و بدلیل اختلافاتی که با خادم، رئیس پیشین فدراسیون کشتی داشت، در ماه‌های اخیر حسن حمیدی، بعنوان سرپرست هیأت کشتی استان تهران منصوب شده بود.

در حالی‌که تعدادی از خبرنگاران باسابقه قصد حضور در مجمع را داشتند، اما با وجود کسوت آنها و شناخته شدن، اجازه ورود داده نشد و از آنها علی‌رغم عدم اطلاع‌رسانی قبلی معرفی نامه درخواست شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا