اخبار ورزشیفوتبال ایران

عبور از دیوار چین

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با یک پیروزی شیرین از سد چین گذشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، ملی پوشان فوتبال ایران از دقایق ابتدایی بازی با چین نمایش درخشانی ارائه دادند و بارها صاحب موقعیت گل زنی شدند تا اینکه در دقیقه ۱۷ زوج موفق خط حمله تیم ملی موفق شد با عبور از خط دفاع چین گل اول را به ثمر برساند. سردار آزمون با یک توپ گیری موفق در داخل محوطه جریمه با یک پاس دقیق طارمی را صاحب توپ کرد تا دیگر مهاجم ایران هم در این رقابت ها ۳ گله شود و ایران در همان ابتدای بازی از حریف قدرتمند خود پیش بیافتد. در ادامه باز هم ملی پوشان ایران صاحب موقعیت های متعدد برای گشودن دروازه چین شدند و بالاخره سردار آزمون یکی از همین فرصت ها را با تیزهوشی و عبور از دروازه بان حریف به گل دوم تبدیل کرد.

نیمه نخست این مسابقه به دو گل به سود ایران تمام شد. در آغاز نیمه دوم چینی ها به دنبال جبران نتیجه بودند اما تیم ایران با استفاده از ضد حملات باز هم خطرساز ظاهر شد و ملی پوشان بارها مقابل دروازه حریف صاحب موقعیت شدند.

کریم انصاری فرد تعویض طلایی ایران برای ثبت سومین گل برابر چینی ها بود. مهاجم تیم ملی در دقیقه ۹۱ باز هم روی یک فرصت طلبی و توپ ربایی بی نقص در موقعیتی تک به تک موفق به گشودن دروازه شد تا خط حمله آتشین ایران برای سومین بار دروازه چین را باز کند. این مسابقه با پیروزی قاطع ایران به پایان رسید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا