اخبار ورزشیسایر اخبار

عالمیان: می‌خواستم به فینال برسم اما نشد

نفر سوم تنیس روی میز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: می‌خواستم با رسیدن به فینال مدال خوشرنگ‌تری بگیرم اما نشد امیدوارم مردم ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، نوشاد عالمیان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار داشت: روز گذشته بازی بسیار خوبی را مقابل حریف هنگ‌کنگی انجام دادم و به نیمه نهایی رسیدم. با بردی که روز گذشته داشتم، مدال برنزم قطعی شد. تنیس روی میز ما و خودم به این مدال خیلی نیاز داشتیم چون تلاش زیادی برای آن انجام داده بودیم.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که در میان بازیکنان آسیای شرقی شما بتوانید مدال بگیرید و خیلی سخت این اتفاق می‌افتد، اما خوشبختانه توانستم این کار را انجام دهم و از این بابت خیلی خوشحالم.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران عنوان کرد: امروز حریف چینی‌ام خیلی قوی بود، اما در شروع کار توانستم خوب بازی کنم اما یک مقدار سرویس‌هایش اذیتم کرد و نتوانستم مثل اول بازی ادامه دهم. او نفر چهارم جهان بود.

عالمیان عنوان کرد: این مدال برایم خیلی مهم بود، البته مردم ببخشند که برنز است. امروز می‌خواستم به فینال برسم و مدال خوشرنگ‌تری بگیرم اما نشد، امیدوارم در آینده مدال‌های بهتری بگیرم. از پدر و مادرم و همسرم تشکر زیادی می‌کنم که سختی‌های زیادی را تحمل کردند و دست‌شان را می‌بوسم مخصوصا پدرم که چند سالی بود منتظر این مدال بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا