اخبار ورزشیفوتبال ایران

صعود پرسپولیس به فینال آسیا در شب رویایی

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان به واسطه پیروزی در بازی رفت فینالیست شدند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با قضاوت «کوالنکو والنتین»  از ازبکستان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. بغداد بونجاح(۱۷) برای السد و سیامک نعمتی(۴۸) برای پرسپولیس گل زدند.

تیم فوتبال پرسپولیس این دیدار را با علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن(۹۰ محسن ربیع خواه)، احمد نوراللهی، گادوین منشا و علی علیپور(۸۲ امید عالیشاه) برگزار کرد.

صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا طلسم فوتبال ایران پس از سالها را شکست. آخرین فینالیست باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن بود که در سال ۲۰۱۰ به دیدار فینال رفت و نایب قهرمان شد.

دیدار فینال بین پرسپولیس و برنده بازی کاشیماآنتلرز ژاپن و سوان سامسونگ کره جنوبی روزهای ۱۲ و ۱۹ آبان برگزار خواهد شد. پرسپولیس در بازی رفت مهمان خواهد بود و دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا