اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شکوری:۲۴ نفر در ۲۴ شبانه‌روز فعالیت می‌کنند تا در آینده به فوتبال و حوزه مربیگری کمک کنند

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد کلاس مربیگری درجه A ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، ابراهیم شکوری در حاشیه کلاس مربیگری درجه A فوتبال، اظهار داشت: ۲۴ نفر در ۲۴ شبانه‌روز فعالیت می‌کنند تا در آینده به فوتبال و حوزه مربیگری کمک کنند. این ۲۴ روز به ۳ قسمت تقسیم می‌شود و دوستان پس از ۸ روز فعالیت، می‌توانند سر تیم‌های خود بروند و با مرور درس‌های اساتید پس از یک ماه بار دیگر بازگردند.
وی افزود: این دوره ۴_۳ ماه طول می‌کشد اما مفیدش ۲۴ روز است. نفرات منتخب از بین ۵۰ فردی که با آنها مصاحبه شده، انتخاب شده‌اند. شاخصه‌هایی مثل مباحث فنی، عملکردی و فعالیت افراد در نظر گرفته شده است. قطعا حضور در تیم‌های ملی و در تیم‌های بزرگ جزء شاخصه‌ها بوده اما این مورد صرف حضور در کلاس‌ها نیست. باید فرهنگ جامعه را هم در نظر داشته باشیم و حتی ظاهر افراد بررسی شد.
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همین الان در اهواز مشغول برگزاری کلاس A هستیم. در قزوین هم طی یک یا ۲ هفته آینده این کار را انجام می‌دهیم. ۵۰ نفر نیز آنجا ثبت نام کرده‌اند. همین روند انتخاب آنجا صورت می‌گیرد. در حال حاضر بیش از ۳۰ کلاس آموزشی در سطح فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در رده‌های مختلف C،Bو A در حال انجام است.
شکوری ادامه داد: همه این نفرات باید در AFC تایید شوند و کد کنفدراسیون و کد یونیک سامانه فدراسیون را دریافت کنند. همین جا از دوستان می‌خواهم در کلاس‌هایی که دارای کد یونیک فدراسیون فوتبال و رجیستری AFC نیست، شرکت نکنند زیرا اعتباری ندارد و کنفدراسیون خواسته همه کلاس‌های ما تاییدیه خودش را داشته باشد تا بتوانیم از این دوستان در آینده براساس پرونده‌ای که برای آنها تشکیل می‌شود، استفاده کنیم.
قائم مقام سابق باشگاه پیکان درمورد سقوط این تیم، توضیح داد: فصل اولی که من در این باشگاه ریشه‌دار حضور داشتم، یازدهم شدیم اما آذرماه سال گذشته جدا شدم و زیاد از اتفاقاتی که افتاد خبر ندارم. هرچند سقوط این تیم تلخ است. در زمان مسئولیت خود در این باشگاه نسبت به شرایط سخت، احساس خطر کردم. این را هم بگویم بودجه تیم فوتبال پیکان ۵۰ تا ۵۵ میلیارد بود. از لحاظ بودجه آخرین تیم جدول بودیم و چندین بار به دوستان گفتم با این شرایط، احتمال سقوط تیم خیلی زیاد است.
شکوری افزود: تیم‌های پرتماشاگر که بودجه بیشتری دارند می‌توانند نتایج بهتری بگیرند زیرا توانایی جذب بازیکنان بهتر را دارند. به ویژه برای باشگاهی مثل پیکان نبود تماشاگر در کنار بودجه محدود، یک نقطه ضعف است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا