اخبار ورزشیفوتبال جهان

«شورلت» دست بردار نیست/رونالدو به اولدترافورد برمی گردد؟

اسپانسر پیراهن منچستر یونایتد همچنان اصرار دارد فوق ستاره پرتغالی یوونتوس را به اولدترافورد برگرداند.

به گزارش پیشرو اسپرت، به نقل از نشریه «دیلی میل» انگلیس، بحث احتمال بازگشت کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به منچستر یونایتد این روزها در راس اخبار ورزشی قرار دارد.

رونالدو از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ برای شیاطین سرخ خوش درخشید. او بعد از این درخشش راهی مادرید شد و برای رئال ۹ سال بازی کرد و جام های مختلفی را فتح کرد تا در سال ۲۰۱۸ راهی یوونتوس شود.

طبق گزارش های رسیده از ایتالیا یوونتوس به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال فروش ابرستاره پرتغالی در تابستان است. منچستریونایتد یکی از مشتریان این بازیکن تا بار دیگر او را به الدترافورد برگرداند.

در همین راستا شرکت خودروسازی «شورلت» آمریکا که اسپانسر پیراهن های منچستر یونایتد است از هفته گذشته وارد عمل شده و به هر نحوی می خواهد این بازیکن را به منچستر برگرداند. دستمزد هفتگی نیم میلیون پوندی این بازیکن باعث شده تا سران باشگاه انگلیسی عقب نشینی کنند اما شورلت حاضر است این مبلغ نجومی را در ایام کرونا پرداخت کند.

مهاجم پرتغالی اگرچه در تابستان پیش رو ۳۶ ساله می شود اما شورلت می خواهد برای برگرداندن این ابرستاره به اولدترافورد هزینه سنگینی کند. بدون یوونتوس برای فروش رونالدو به مبلغ کمتر از ۵۰ میلیون یورو رضایت نمی دهد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =

دکمه بازگشت به بالا