اخبار ورزشیفوتبال ایران

سر آمد شدن در مسایل اخلاقی و دینی هم برای پرسپولیس مهم است

مدیر عامل پرسپولیس گفت: خوشحالی ما مضاعف می‌شود هنگامی که می‌بینیم پرسپولیس و سرخپوشان در کنار فتح سنگرهای افتخارات فوتبال، در عرصه مسائل اخلاقی، ارزشی و دینی هم کوشا هستند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی که امروز در اجلاس سراسری نماز در سمنان حضور پیدا کرده بود، در ارتباط با این حضور و تقدیر از علیرضا بیرانوند گفت: پرسپولیس امروز نه تنها در شاخصه‌های فنی سر آمد شده و قله‌های افتخار را برای خود و فوتبال کشور فتح می‌کند و حدنصاب‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه در مسائل اخلاقی، ارزش و دینی هم تلاش می‌کند و این مساله باعث خوشحالی مصاعف ما است. ضمن اینکه همه ما در خانواده پرسپولیس، خواست و یاری خدا را در تمام موفقیت‌ها با تمام وجود احساس می‌کنیم و شکرگذار آن هستیم. وی ادامه داد: ما همانگونه که افتخار می‌کنیم پرسپولیس برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها، تا فینال آسیا می‌رود و همراه هوادارانش مورد تمجید کنفدراسیون آسیا و فیفا قرار می‌گیرد. به اینکه در قاره آسیا برنده جام اخلاق هم می‌شویم هم افتخار می‌کنیم. ما همانطور که از هنرنمایی و غیرت بچه‌های خودمان در زمین مسابقه مسرور می‌شویم، از فعالیت‌های مذهبی آنها و هوادارانمان هم لذت می‌بریم. همانطور که به عملکرد فنی علیرضا بیرانوند در جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های داخلی افتخار می‌کنیم به این مساله نیز می‌بالیم که در چنین اجلاسی برای چنین امر مقدسی مورد تقدیر قرار می‌گیرد و سفیر نماز است. باشگاه پرسپولیس مفتخر است که بازیکنانش در کنار تصاحب عناوین برترین‌ها در حوزه مسائل فنی فوتبال، به عنوان بازیکنان اخلاق هم انتخاب می‌شوند. چنانکه چندی پیش نیز محمد انصاری توفیق خادمی بارگاه حضرت امام رضا (ع) را به دست آورد. مدیر عامل سرخپوشان در پایان اضافه کرد: بازیکنان پرسپولیس همچنین در این روزهای سخت، مسائل ارزشی مثل؛ تعهد، غیرت، وفاداری، فداکاری، تلاش صادقانه ، از خود گذشتگی تا سر حد توان برای خوشحالی دیگران و تعصب نسبت به ارزش‌ها را در با عملکرد خود در زمین فوتبال، تبلیغ کرده‌اند. مواردی که جامعه امروز ما در عرصه‌های مختلف به اجرای آنها نیاز دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا