اخبار ورزشیفوتبال ایران

رفعتی: داوران حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند

رییس دپارتمان داوران فوتبال درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها، گفت: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند و اگر داوری قانون را نقض کند طبق آیین نامه با او برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ‌ داود رفعتی رییس دپارتمان داوران درباره قانون منع مصاحبه داوران با رسانه‌ها، گفت: داوران طبق آیین نامه حق مصاحبه با رسانه‌ها ندارند و اگر داوری قانون را نقض کند طبق آیین نامه با او برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: عدم مصاحبه داوران و ناظران به دلیل قوانین و دستورات بین المللی است و هیچ ارتباطی به مسئولین فدراسیون ندارد و طبق قوانین با آنها برخورد می‌کنیم.

وی در ادامه در خصوص استفاده از داوران پشت دروازه در بازی های لیگ برتر، گفت: برای اولین بار در بازی سپیدرود رشت و پرسپولیس این سیستم را استفاده کردیم. معتقدم استفاده از داوران پشت دروازه یک حرکت مثبت است و به داوران کمک زیادی خواهد کرد.

رئیس دپارتمان داوران در انتخاب داوران پشت دروازه، گفت: با توجه به حساسیت بازی نوع داوران پشت دروازه را چیدمان می کنیم. تا زمانی که VAR راه اندازی شود در تمام مسابقات لیگ برتر از کمک داوران اضافی استفاده خواهیم  کرد.

رفعتی در پایان، اظهار داشت: بدون تردید داوری که پشت دروازه قرار می‌گیرد، هر صحنه‌ای که درون محوطه جریمه اتفاق بیافتد را می‌تواند تصمیم بگیرد و تاثیرگذار باشد. ضمن اینکه در بازی پرسپولیس و پدیده سیستم ویدئوچک را به صورت آف لاین می‌کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا