اخبار ورزشیسایر اخبار

رضوانی: برنز واترپلو آغاز موفقیت‌های بزرگتر است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کسب سهمیه المپیک را یکی دیگر از برنامه‌های ملی‌پوشان‌مان دانست .

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رضوانی از نتیجه‌ای که تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی امسال کسب کرد به عنوان یک رویداد مهم در این ورزش نام برد.

وی ادامه داد: همانگونه که شاهد بودید امسال یک اتفاق بزرگ در واترپلو  افتاد و اعضای تیم به پشتوانه همت، تلاش و هدایت مربیان توانستند بعد از ۴۴ سال صاحب مدالی ارزشمند شود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ابراز امیدواری کرد که مدال برنز بازی‌های آسیایی در واترپلو آغازی برای فتح سکوهای رفیع‌تر و کسب مدال‌های خوش رنگ و حضور موفق در بازی‌های المپیک باشد.

رضوانی ضمن قدرشناسی از تلاش‌های الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو در خصوص دلایل موفقیت این تیم  اظهار داشت: تیمی جوان با حضور در اردوی مستمر آماده سازی و  یک کار مداوم سه، چهار ساله در کسب این موفقیت بسیار اثر گذار بوده است و من بسیار امیدوارم این روند باانگیزه بسیار بالا ادامه پیدا کند.

او از مسابقات کسب سهمیه المپیک به عنوان رویداد پیش روی واترپلوئیست‌های کشورمان نام برد و افزود: باتوجه به شکست ژاپن، شانس زیادی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ خواهیم داشت، اما نباید از حریفان قزاقمان نیز غافل شویم.

محسن رضوانی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص  شنا و شیرجه نیز گفت: دراین دو رشته به یک تجربه بزرگ دست پیدا کردیم و آن هم این است که باید از دانش خارجی برای توسعه این رشته‌ها در دو بخش قهرمانی و حرفه‌ای استفاده کنیم، البته پیش از تصمیم‌گیری در این خصوص قطعاً کار کارشناسی صورت خواهد گرفت.

او در مورد رشته‌های شنا و شیرجه در بازی‌های آسیایی نیز گفت: اگر دقت کنید، می‌بینید فقط ۴ کشور چین، ژاپن، کره‌جنوبی و سنگاپور در شنا توانستند صاحب مدال طلا شوند و تنها چین و ژاپن در شنا ۱۹ مدال به دست آوردند.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیشنهاد کرد برای توسعه پایدار در رشته‌های شنا مدارس شنا راه‌انداری شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا