اخبار ورزشیتوپ و تور

رحیمی: توان ما همین بود که دیدید

رئیس فدراسیون هندبال گفت: انتظار من از تیم ملی در بازی‌های آسیایی حضور در نیمه‌نهایی بود و این موضوع را از قبل هم گفته بودم، اما محقق نشد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم ملی هندبال ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی و کسب عنوان پنجمی در این مسابقات اظهار داشت: به هر حال هیچ تیمی برای آزمایش به بازی‌های آسیایی نمی‌رود. ما هم مانند سایر تیم‌ها با هدف رفتن روی سکو به اندونزی رفتیم. بسیار تلاش کردیم و در این راه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم به ما کمک کردند.

وی ادامه داد: همه توان ما همینی بود که دیدید. تیم‌های بحرین و قطر فینال مسابقات را برگزار کردند. شاید بد نباشد بدانید که این دو تیم سرمایه گذاری‌های سنگینی برای هندبال خود کرده‌اند که به فینال رسیدند. آنها از بهترین مربیان حال حاضر جهان استفاده و بابت آنها هزینه‌های زیادی هم پرداخت می‌کنند.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: شرایط در تیم ما هم تا حدود زیادی پیچیده بود. چند لژیونر اصلی غایب بودند، چند بازیکن دیگر در جریان مسابقات مصدوم شدند و تمام اینها دست به دست هم داد تا کار برای ما مشکل‌تر از همیشه باشد. موسوی و مسائلی مصدوم شدند و ابویی را هم در اختیار نداشتیم و کارمان با کسب عنوان پنجمی تمام شد.

رحیمی افزود: باید بیشتر روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. مثل گذشته باید توجه خاصی به تیم‌های نوجوانان و جوانان داشته باشیم، چراکه آینده را آنها رقم می‌زنند. ما در رده‌های پایه تیم‌های بسیار خوبی داریم که می‌توانیم با تیم‌های آسیایی رقابت کنیم. به هر حال انتظار من از تیم ملی در بازی‌های آسیایی حضور در نیمه‌نهایی بود و این موضوع را از قبل هم گفته بودم، اما محقق نشد.

وی درخصوص ادامه همکاری با زوران کاستاراتویچ، تصریح کرد: قرارداد ما با وی ۵ ماهه بود و حالا حدود یک ماه از آن باقی مانده است. هنوز درخصوص ادامه همکاری با وی تصمیم‌گیری نشده است و باید نظر کارشناسان و اهالی فن را هم بشنویم تا بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال درخصوص موضوع بازنشستگی و رفتنش از فدراسیون عنوان کرد: هرچه قانون بگوید احترام خواهم گذاشت، اما تاکنون چیزی به من ابلاغ نشده است. این موضوع تنها مختص به من نیست و برای همه است، پس باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا