اخبار ورزشیتوپ و تورسایر اخبارورزش تهران

دومین پیروزی تیم ملی واترپلوی ایران با ۸ ملی پوش شاخص تهرانی در جاکارتا

تیم ملی واترپلوی ایران با ملی پوشان شاخص تهرانی دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را نیز با پیروزی مقابل تیم کره‌جنوبی پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، عصر (یکشنبه) ۴ شهریور ۱۳۹۷ در ادامه مسابقات واترپلوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، تیم ملی واترپلوی ایران در دومین مسابقه خود به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت که در پایان این بازی با حساب ۱۶ بر ۱۱ مقابل حریفش به پیروزی رسید.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ به پایان رسید اما در پریود دوم بازی ملی پوشان ایران توانستند اختلاف خوبی را با حریف شان ایجاد کرده و ۷ بر ۱۲ پیروز به استراحت بروند. کوارتر سوم این دیدار نیز با حساب ۱۳ بر ۹ به سو شاگردان “الکساندر چیریچ” به پایان رسید. واترپلوئیست‌های ایران در کوارتر چهارم مقابل کره‌جنوبی به آب زدند که با به ثمر رساندن سه گل و دریافت دو گل، ۱۶ بر ۱۱ در دومین بازی خود به پیروزی رسیدند.

تیم ملی واترپلوی ایران در گروه A این رقابتها با تیمهای قزاقستان، سنگاپور و کره جنوبی هم گروه است. ایران با دو پیروزی مقابل سنگاپور و کره جنوبی تقریبا صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کرده است. در صورتی که فردا قزاقستان بتواند سنگاپور را شکست دهد که بسیار هم محتمل است، صعود ایران و قزاقستان پیش از بازی سوم قطعی می شود و این دو تیم باید برای سرگروهی به مصاف یکدیگر بروند.

واترپلوئیست های ایران متشکل از ۸ ملی پوش تهرانی موفق شدند در مسابقه اول هم با نتیجه ۱۱ بر ۵ از سد سنگاپور بگذرند و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها ثبت کنند.

هدایت تیم ملی واترپلوی ایران را “الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی بر عهده دارد. ترکیب تیم ملی ایران در بازیهای آسیایی نیز به قرار زیر است:
۱) امید لطف پور(تهران)
۲) شایان قاسمی(تهران)
۳) علی پیروزخواه(تهران)
۴) امیرحسین کیهانی(تهران)
۵) مهدی یزدان‌خواه(تهران)
۶) محمدجواد عباسی
۷) ارشیا الماسی
۸) پیمان اسدی
۹) سهیل رستمیان(تهران)
۱۰) امیر دهداری
۱۱) امیر حسین رهبر(تهران)
۱۲) حامد ملک خانبانان(تهران)
۱۳) حسین خالدی

کادر فنی:
نادر غفوری (سرپرست-تهران)
الکساندر چیریچ (سرمربی)
وحید رضایی (مربی-تهران)
امیر عباس اکبرنژاد(مربی آنالیز-تهران)
خسرو حمزه(مربی روانشناس-تهران)

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا