اخبار ورزشیسایر اخبار

حضور هاشمى‌طبا در محل تمرینات شطرنجبازان

رئیس اسبق سازمان ترببت بدنى در تمرینات شطرنجبازان اعزامى ایران به رقابت هاى جهانى سریع و برق آسا حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مصطفى هاشمى‌طبا، رئیس اسبق سازمان تربیت بدنى در محل تمرینات نمایندگان اعزامى شطرنج ایران به مسابقات جهانى سریع و برق آسا حضور یافت و از نزدیک در جریان آمادگى شطرنجبازان پیش از عزیمت به روسیه قرار گرفت.

هاشمى‌طبا که ریاست دانشگاه علمى کاربردى شطرنج را نیز بر عهده دارد، براى شطرنجبازان ایران در رقابت‌هاى پیش‌رو آرزوى موفقیت کرد.

تمرینات پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، احسان قائم‌مقامى و سارا خادم‌الشریعه در محل فدراسیون در جریان برگزارى است و این نفرات فردا سه‌شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک مى‌کنند.

هشتمین دوره رقابت‌هاى جهانى سریع و برق آسا از روز ۲۵ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ ( ۴ تا ۱۰ دی ۹۷) در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود. تنها شطرنج بازانی با رتینگ بالای ۲۵۰۰ در بخش مردان و ریتینگ بالای ۲۴۰۰ در بخش بانوان جواز حضور در این رقابت‌ها را دریافت کردند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) یک میلیون و صد و پنجاه هزار دلار به عنوان جایزه نقدی این مسابقات در نظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است که هر شطرنج باز در مسابقه سریع، ۱۰ دقیقه به همراه ۵ ثانیه اضافه و در رقابت برق آسا ۳ دقیقه به همراه ۲ ثانیه وقت اضافه زمان در اختیار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا