اخبار ورزشیفوتبال ایران

حضور مدرس AFC در کلاس مربیگری A فوتبال + عکس

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا با حضور در کلاس مربیگری A فوتبال که هم اکنون در مرکز ملی فوتبال در حال انجام است، شرکت کنندگان را زیر نظر دارد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش در خصوص حضور مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا با حضور در کلاس مربیگری A فوتبال که در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است، گفت: این مدرس با حضور در این دوره عملکرد شرکت کنندگان و نحوه تدریس در این کلاس در کنار برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد را مد نظر دارد.

وی افزود: وی جهت ارزیابی کلاس عملی و تئوری مربیگری A فوتبال تا سه روز آینده در تهران حضور خواهد داشت و من به همراه مرتضی محصص نیز در جلسات مختلفی با ایشان برگزار کردیم.

رئیس کمیته آموزش در ادامه تصریح کرد: بحث کنواسیون بین ایران و آسیا از دیگر مواردی است که با مالوس مطرح کرده و به بررسی پرداختیم. اگر این طرح پیش رود پروسه مربیگری در ایران تغییر و تصریح خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا