اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی:این بازی چهار نیمه سخت داشت/ از فردای خودم بی‌خبرم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: این بازی چهار نیمه سخت داشت. ۴۵ دقیقه پایانی بسیار سخت بود و برای هر لحظه آن باید فکر می‌کردیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، سید جلال حسینی در نشست خبری بعد از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین، گفت: به همه خسته نباشید می‌گویم. به خانواده همبازی سابقم غلام‌نژاد تسلیت می‌گویم. یک بازی سخت بود. مثل یک جنگ بود.

وی در ادامه صحبت‌‌های خود عنوان کرد:‌ حمایت هواداران بی‌سابقه بود وقتی گل خوردیم از ما حمایت کردند و خدا را شکر آنها را شاد کردیم. بازی دو نیمه سخت در قطر و ایران داشت. این بازی چهار نیمه سخت داشت. ۴۵ دقیقه پایانی بسیار سخت بود و برای هر لحظه آن باید فکر می‌کردیم الدحیل یک تیم کاملاً حرفه‌ای است و با امکانات خیلی زیاد به مصاف ما می‌آید. یک سال نتوانستیم بازیکن بگیریم و چهار تن از بهترین‌ها از جمع ما جدا شدند. بازی در این شرایط ناعادلانه است می‌بینید حریفان یک تیم روی نیمکت دارند از شما بابت این حمایت‌تان که قوت قلب بودید تشکر می‌کنم. این بازیکنان ۱۸۰ دقیقه جنگیدند برای ما اصلاً مهم نیست چه می‌شود و فقط برایمان جنگیدن برای آبروی ایران اهمیت دارد یک بازی خیلی سنگین انجام دادیم. ما را اذیت می‌کنند چهار روز پیش یک بازی انجام دادیم حسین ماهینی و احمد نوراللهی در همان بازی قبل مصدوم شدند. من و سایر بچه‌ها در همان مسابقه مصدوم شدیم امیدوارم بتوانیم یک بازی خوب مقابل تیمی که امروز در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی پیروز می‌شود انجام دهیم. بچه‌های ما باید آماده شوند تیمی هستیم که امکانات کمی داریم و فاصله بازی‌ها خیلی کم است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه نتیجه را در زمین بازیکنان رقم می‌زنند اما در مورد حضور هواداران در مسابقه امروز چه نظری دارد، تصریح کرد: صددرصد حضور این هواداران تأثیر دارد وقتی ۱۰۰ هزار هوادار کمتر یا بیشتر به ورزشگاه می‌آید تأثیر بسیار زیادی دارد اما حریفانی مثل السد، الدحیل و حتی الهلال با این شرایط کاملاً آشنایی دارند آنها بازیکنان کاملاً حرفه‌ای دارند و در سطح بالا بازی می‌کنند هواداران ما بی‌نظیر بودند و تأثیر آنها را دیدید که توانستند بازی را برگردانند و مربی حریف هم متوجه این مسئله شده است.

حسینی در پاسخ به این سؤال که برخی گفتند او در تیم ملی نمی‌تواند بازی کند و باید خداحافظی کند اما او امروز از آمادگی بالایی برخوردار بود و در مورد این سطح از آمادگی که دارد چه صحبتی می‌تواند انجام دهد، گفت: از شما بابت چنین سؤالی تشکر می‌کنم. این سؤال را خیلی از من می‌پرسند و حتی خانواده‌ام هم بیشتر این سؤال را بیان می‌کنند. این سؤال بسیار سخت است اما تنها چیزی که می‌دانم بازیکن جوانی هم که در فوتبال ایران حضور دارد به خاطر تصمیماتی که گرفته می‌شود از فردای خودش خبر ندارد. بازیکنان هیچ نقشی ندارند و از فردایشان خبر ندارند من هم از فردای خودم بی‌خبرم تنها چیزی که یاد گرفتم این بوده که تلاش کنم و بجنگم اما می‌دانید خیلی‌ها اذیت می‌کنند تنها کاری که می‌توانم بکنم این است برای پرسپولیس تا جایی که می‌توانم تلاش کنم. اما یک عده‌ اذیت می‌کنند.امیدوارم این اتفاق نیافتد چرا که من هم مجبور می‌شوم عکس‌العمل نشان دهم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 7 =

دکمه بازگشت به بالا