اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

حبس جریمه توهین نژادی به جونیور

یک هوادار اسپانیایی به خاطر توهین نژادی به وینیسیوس جونیور به حبس محکوم شد.
به گزارش پیشرو ورزش، رئال مادرید از طریق بیانیه‌ای رسمی تأیید کرده است که دادگاه بازرسی شماره ۳ پالما دی مایورکا حکم مجرمیت فردی را صادر کرده است که در جریان بازی مایورکا و رئال مادرید در ۵ فوریه ۲۰۲۳ به وینیسیوس جونیور توهین‌های نژادپرستانه انجام داده است.
این هوادار که در سکوهای ورزشگاه سون مویکس نشسته بود، به دلیل توهین لفظی به وینیسیوس جونیور مجرم شناخته شد و اکنون محکوم شده است. این سومین محکومیت در ماه‌های اخیر به خاطر توهین نژادی به بازیکنان رئال مادرید است.
علاوه بر وینیسیوس جونیور، سامو چوکوئزه که برای ویارئال بازی می کند نیز مورد هدف همین فرد قرار گرفت. در نتیجه این هوادار به ۱۲ ماه حبس و محرومیت از حضور در استادیوم های فوتبال تا سه سال آینده محکوم شده است.
به عنوان بخشی از توافق، این جوان از بازیکن رئال مادرید و لالیگا عذرخواهی کرده است. علاوه بر این، او ملزم به انجام فعالیت های اجتماعی-آموزشی است که توسط بخش خردسالان دفتر دادستانی استان پالما د مایورکا توصیه شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا