اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانورزش تهرانویژه‌های خبری

جوادی: تغییر رویکرد در هیات فوتبال برای پیشبرد اهداف وجود نداشت

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: عدم تغییر در رفتارها و رویکردها در یک سال گذشته در هیات فوتبال استان تهران، باعث شد تا ارتباط مناسب برای پیشبرد سیاست‌های ورزش کشور به وجود نیاید.

به گزارش پیشرو ورزش، در جریان دیدار و گفت و گوی بعدازظهر امروز “احمد براتی” سرپرست هیات فوتبال استان تهران با مدیرکل ورزش و جوانان پایتخت، “علی جوادی” به برخی نکات پیرامون شرایط هیات فوتبال اشاره کرد که تغییر رویکرد مدیریتی در فوتبال تهران از مهمترین آنها بود.
در این نشست که همکاری و ارتباط کاری صمیمانه با ارکان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، مورد تاکید قرار گرفت، جوادی عنوان کرد: در یک سال گذشته علی‌رغم اشرافی که بر این رشته وجود داشت و جلسات متعددی هم برگزار شد، متاسفانه مسیرها برای توسعه فوتبال در استان تهران، یکی نبود و همین مسئله باعث شد تا رابطه مناسبی در جهت اجرای برنامه‌ها و اهداف ایجاد نشود.
وی گفت: ارتباط بیشتر با رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی بهتر و همچنین نحوه پوشش‌دهی برنامه‌های رده های سنی پایه باید به گونه‌ای باشد که به عنوان یک ویترین مناسب مورد توجه قرار گیرد و در نهایت بهترین اتفاقات برای مردم رقم بخورد.
مدیرکل افزود: قبول نقدها، استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و … دغدغه‌هایی هستند که باید به آنها توجه شود. همگانی شدن فوتبال پیش از این بسیار ضعیف بوده و این یکی از نکاتی است که طی سال‌های گذشته به آن پرداخته نشده است. اداره کل تهران با همه توان حمایت خود را از هیات فوتبال که یک هیات مهم و تصمیم‌ساز در ورزش پایتخت و کشور است، انجام خواهد داد.
همچنین احمد براتی در این نشست گفت: امروز برای گرفتن رخصت به دفتر مدیرکل آمدم. من قائل به این هستم که بدون همکاری و حمایت لازم، کار در فوتبال تهران قطعاً پیش نخواهد رفت. مصمم هستم که در بالاترین سطح با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همکاری‌ داشته باشم.
سرپرست هیات فوتبال استان تهران ادامه داد: قطعاً اصلاحاتی که نیاز است، در هیات فوتبال انجام می‌شود. همچنین انتظار مساعدت و همکاری را از همه جامعه فوتبال دارم تا بتوانیم شرایط فوتبال تهران را به شکل دیگری رقم بزنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا