اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: ایران و عربستان شانس‌های اصلی قهرمانی جام‌ ملت‌ها هستند

سرمربی نیم فصل اول تیم فوتبال پیکان گفت:ایران، عربستان و ژاپن تیم‌های مدعی در جام ملت‌های آسیا هستند که چون بازی ها در غرب آسیا برگزار می‌شود ایران و عربستان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس مجید جلالی در خصوص کلاس آموزشی که در انزلی برگزار کرد گفت:این کلاس‌ها را معمولا برگزار می‌کردم، حتی زمانی که تیم داشتم در نیم فصل و یا پایان فصل این کار را می‌کردم. خوشبختانه در انزلی ۲ روز کلاس داشتیم که خیلی به جا و خوب بود.

وی در خصوص شرایط تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت:فوتبال قواعد خودش را دارد. وقتی ما تحلیل می‌کنیم باید ببینیم چه شاخصه‌هایی شانس تیم را بالا می‌برد. بازی در امارات حتی می‌تواند شرایط میزبانی داشته باشد. دوم اینکه ما مربی داریم که ۸ سال با این بازیکنان کار کرده و خیلی از بازیکنان توسط کی‌روش وارد بدنه تیم ملی شدند. این یک امتیاز خیلی بزرگ برای ایران است.

جلالی تاکید کرد: تیم‌هایی مثل کره و استرالیا شرایط خوب قبل را ندارند، ضمن آنکه ایران، عربستان و ژاپن تیم‌های مدعی هستند که در نهایت فکر می‌کنم چون بازی ها در غرب آسیا برگزار می‌شود ایران و عربستان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی دارند.

سرمربی سابق پیکان در خصوص حواشی به وجود آمده طی ماه‌های اخیر بین سرمربی تیم ملی و مربیان که منجر به صدور بیاینه آشتی کنان شد گفت: این‌ها نظر شخصی بوده و این مسائل خیلی پیچیده و مهم نیست ضمن آنکه الان وقت مطرح کردن این صحبت‌ها نیست.

جلالی در ادامه گفت:سرمربی تیم ملی قطعا برای این موضوع برنامه خودش را دارد ولی قائده بازی در جام ملت‌ها به خصوص در مرحله گروهی با جام جهانی فرق دارد.من فکر می‌کنم بین  ۲ تا ۴ تغییر در ترکیب تیم ملی فوتبال نسبت به جام جهانی خواهیم داشت.

وی  که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت می‌کرد در خصوص اینکه پیشنهادی برای نیم فصل دوم دارد گفت: من فعلا پیشنهادی ندارم چون در حال ریکاوری هستم. البته الان در حال بررسی هستم که ببینم چه کارهایی را می‌توانستم در پیکان انجام بدهم ولی ندادم. باید موضوعات را رصد کنم تا در آینده این موضوع به کارم بیاید.

جلالی در خصوص حضور مربیان جوان در ایران گفت: اگر الان نسبت به ۵ سال گذشته همه چیز را بررسی کنیم می‌بینیم که ۷۵ درصد مربیان تغییر کرده‌اند و قطعا این حضور مربیان جوان در این چرخه اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا