اخبار ورزشیتوپ و تور

تنور مسابقات دوباره داغ می‌شود/ اسامی داوران و ناظران اعلام شد

لیگ برتر با برگزاری ۶ دیدار جذاب فردا (چهارشنبه) پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت وبه نقل از خبرگزاری فارس، بعد از یک هفته استراحت، رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه از سرگرفته خواهد شد و دوباره شاهد جدال‌های جذاب در شهرهای مختلف خواهیم بود.

خاتم اردکان تیم سوم جدول در این هفته میزبان تیم سایپا خواهد بود تا دو تیم پر ستاره و قدرتمند لیگ برابر یکدیگر به میدان بروند. سایپا در رده ششم لیگ برتر حضور دارد و برای ارتقا رتبه خود در اردکان به مصاف یکی از مدعیان این فصل می رود. دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه با پیروزی خاتم به پایان رسیده است.

پیکان رده دوم جدول در این هفته به مصاف تیم قعرنشین لیگ دورنا خواهد رفت و تلاش می کند تا همچنان جایگاه دومی خود را نگاه به رده اول جدول حفظ کند و در این دیدار برای کسب برد پا به میدان می گذارد.

شهرداری تبریز و پیام خراسان در شهر تبریز در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۳ بر ۲ مشهدی ها همراه بود. شهرداری در نیم فصل دوم شروع خوبی نداشته و انگیزه زیادی دارد تا در این میزبانی نتیجه متفاوتی کسب کند.

شهروند اراک که نیم فصل دوم را با نتایجی متفاوتی از نیم فصل اول آغاز کرده، در این هفته میزبان صدرنشین لیگ شهرداری ورامین است. ورامینی ها امیدوارند در این دیدار خارج از خانه نیز با کسب برد زمین را ترک کنند تا همچنان در صدر جدول دست نیافتنی باشند.

یکی از دیدارهای جذاب لیگ در گنبد و میان دو تیم شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان برگزار می شود. هر دو تیم با انگیزه و پر هوادار لیگ در این هفته با انگیزه ارتقا رتبه خود در جدول به میدان خواهند رفت تا شاهد یک نبرد بسیار زیبا در گنبد باشیم.

شهرداری ارومیه بعد از یک هفته استراحت، میزبان کاله است تا شاهد یکی از رقابت های جذاب و مهم لیگ ارومیه باشیم. هر دو تیم نیم فصل دوم را در شرایط مشابه آغاز کردند و برای رسیدن به جمع ۸ تیم برتر می جنگند.

اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته هفدهم به شرح زیر است:

خاتم اردکان – سایپا؛ داور اول محمد شاهمیری، داور دوم مرتضی علایی
ناظر داوری امیدوار حاتمی، ناظر سازمان حسین پورکاشیان

شهرداری تبریز – پیام خراسان؛ داور اول بهروز جعفری، داور دوم قادر صادقی
ناظر داوری محمدحسن خوشدل، ناظر سازمان لیگ یونس حسن زاده

پیکان – دورنای ارومیه؛ داور اول داود نافعی، داور دوم محمد آقایی
ناظر داوری حمید فاضلی فرد، ناظر سازمان لیگ غفار درخشنده

شهروند اراک – شهرداری ورامین؛ داور اول احمد سرمست، داور دوم محمد محبوب عشقدوست
ناظر داوری مجید محسنی شوشتری، ناظر سازمان لیگ احمد بندری

شهرداری گنبد – فولاد سیرجان ایرانیان؛ داور اول مسعود ذوقی، داور دوم میثم پارسه
ناظر داوری امیر صداقت، ناظر سازمان لیگ شهباز صدری

شهرداری ارومیه – کاله؛ داور اول مرتضی اکرمی، داور دوم اسماعیل رزقی
ناظر داوری احمد دامغانی نژاد، ناظر سازمان لیگ حمید حق بین

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا