اخبار ورزشیفوتبال ایران

تماس مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال با طلبکاران پرسپولیس

مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال برای حل مشکل پرسپولیس با طلبکاران این باشگاه وارد کار شده و از طلبکاران خواستار مصالحه با پرسپولیس شدند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،‌باشگاه پرسپولیس تا امروز فرصت دارد مطالبات طلبکارانش را بپردازد وگرنه به دلیل شکایت شاکیان، این باشگاه فصل آینده از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

بر همین اساس مذاکراتی در ماه‌های گذشته بین باشگاه پرسپولیس و نمایندگان علی دایی، محمدامین آرام‌طبع و مسعود همامی انجام شد اما این مذاکرات خروجی نداشت و حالا کار به روز آخر کشیده شده است و این در حالی است که هنوز طلبکاران پرسپولیس از موضع خود کوتاه نیامده‌اند.

در همین خصوص، امروز برخی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال در تماس‌های تلفنی با آرام‌طبع و همامی خواستار کنار آمدن آنها با باشگاه پرسپولیس شد اما این طلبکاران اعلام کردند که از موضع خود کوتاه نخواهند آمد.

این طلبکاران به مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال اعلام کرده‌اند که تنها در صورت گرفتن وجه نقد، مصالحه خواهند کرد و در غیر این صورت شکایت آنها از پرسپولیس به قوت خود باقی خواهد بود.

این طلبکاران اعلام کرده‌اند که در صورت گرفتن وجه نقد حاضر خواهند بود باز هم به این باشگاه تخفیف بدهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا