اخبار ورزشیسایر اخبار

تغییر برنامه حدادی مانع استقبال از وی شد/ زمان بازگشت او من و دبیر فدراسیون تهران نبودیم

رئیس فدراسیون دوومیدانی می گوید: برای بازگشت حدادی برنامه استقبال داشتیم،اما تغییری که او در مسابقه‌اش داد، مانع این کار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مجید کیهانی در مورد اینکه چرا فدراسیون و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش استقبالی از احسان حدادی به عمل نیاوردند، عنوان کرد: برای احسان حدادی هم مانند سایر ورزشکاران کاروان هم فدراسیون هم کمیته و هم وزارت برای بدرقه و استقبال برنامه‌ریزی کرده بودند اما او از فرانکفورت به جاکارتا آمد و بعد از جاکارتا راهی بلژیک شد.

وی که با رادیو جوان گفتگو می کرد، ادامه داد: قرار بود او در جام بین قاره‌ای شرکت کند و ۹ یا ۱۰ سپتامبر به ایران بیاید و ما برای آن زمان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به ناگاه خودشان تصمیم گرفتند که در مسابقات شرکت نکنند و با نظر مربی‌اش زودتر به ایران بیاید. ما هم همانروزی که حدادی خواسته بود  بلیت برگشت گرفتیم اما با توجه به اینکه آخر هفته بود همه برای تعطیلات خود برنامه‌ریزی کرده بودند فرصت مهیا نشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه آیا شما خودتان نمی‌توانستید در فرودگاه حضور داشته باشید تا حداقل این قهرمان بدون استقبال وارد نشوند، گفت: من و دبیر فدراسیون تهران نبودیم اما قطعا فدراسیون برنامه‌ای برای تقدیر از وی دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا