اخبار ورزشیفوتبال جهان

تساوی استقلال مقابل السد

استقلال و السد به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

 

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، دیدار تیم‌های السد در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار استقلال روبه جلو شروع کرد ولی تیم السد خیلی سریع به خودش مسلط شد و در دقیقه ۲۷ توسط اکرم عفیف به گل اول دست یافت ولی استقلال توسط روح الله باقری در دقیقه ۳۳ کار را به تساوی کشاند.

در ادامه فشار استقلالی‌ها ادامه یافت و در دقیقه ۴۹ روی یک کرنر ارسالی، مرتضی تبریزی موفق شد تا استقلال را دو بر یک پیش بیاندازد.

درحالی که استقلال درحال تلاش برای رسیدن به گل سوم بود، روزبه چشمی در دقیقه ۵۱ از زمین بازی اخراج شد تا استقلال حدود ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره شود.

اخراج چشمی باعث شد استقلالی‌ها کمی دچار مشکل شوند و فرصت‌های گلزنی این تیم هم راهی به دروازه حریف پیدا نکرد و در دقیقه ۹۰+۲ درحالی که استقلال به دلیل مصدومیت فرشید اسماعیلی ۹ نفره بود، خطای رحمتی روی بازیکن السد یک پنالتی برای این تیم به همراه داشت و بونجاح این توپ را گل کرد تا بازی مساوی شود.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، روزبه چشمی ، پژمان منتظری، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، طارق همام، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و روح الله باقری.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا