اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری رقابتهای رشته سنگ در هفته دوم دومین دوره جام هنرهای فردی زورخانه ای جام فجر استان تهران

در دومین هفته از دومین دوره مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران، ورزشکاران شرکت کننده در رشته سنگ به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، رقابتهای سنگ جام فجر استان تهران صبح روز جمعه ۱۴ دی ماه ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح به میزبانی شایسته هیأت پهلوانی و زورخانه ای شمال غرب تهران در زورخانه شهید ارژنگی پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد و طی آن شرکت کننده گان به رقابت پرداختند.

در دومین هفته این رقابتها که با استقبال ورزشکاران تهرانی نیز همراه بود ، عباس صباغی (رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) ، سرهنگ خلبان دکتر محسن حیدریان (رئیس هیأت شمال غرب تهران) ، رضا عرب(رئیس هیأت ورامین) ، کردامینی(رئیس هیأت قرچک) ،حامد توسلی(رئیس هیات ملارد)، پیشکسوتان و ورزشکاران ورزش ولایی حضور داشتند و از نزدیک به تماشای مسابقات سنگ پرداختند.

این رقابتها در این رشته با مسابقه بین ورزشکاران نونهال آغاز و پس از آن در رده های نوجوانان و بزرگسالان پیگیری و در نهایت نفرات برتر رشته سنگ مشخص شدند.

همچنین پیرو این خبر ، نتایج ذیل در مسابقات حاصل شد:

رده نونهالان:
رحمان رحیمی (شمیرانات) – مقام اول
پوریا خدایی (شمال غرب) _ مقام دوم
امیررضا مقدسی (شهرری) _ مقام سوم

رده نوجوانان:
امیر حسین فتحی (شمیرانات) _ مقام اول ،

همچنین امتیاز مقام های دوم و سوم نوجوانان و نفرات شرکت کننده در رده بزرگسالان به حد نصاب لازم نرسید.

در پایان مسابقات رشته سنگ مدال،لوح قهرمانی و هدایای نقدی توسط مسئولین شرکت کننده در این رقابتها به نفرات برتر اهدا شد.

همچنین در نتیجه تیمی هفته دوم این رقابتها شمیرانات با کسب ۲۰ امتیاز مقام اول، شمال غرب با کسب امتیاز ۹ امتیاز به مقام دوم و شهرری با کسب ۸ امتیاز در جایگاه سوم تیمی هفته دوم رشته سنگ قرار گرفتند.

شایان ذکر است در مجموع تیمی هفته های اول و دوم شمیرانات با کسب ۴۰ امتیاز در رده اول ، شمال شرق با کسب ۳۰ امتیاز در رده دوم ، شهرری با کسب ۲۶ امتیاز در رده سوم و شمال غرب با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم دومین دوره مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران قرار گرفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا