اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری جلسه شورای روابط عمومی هیأت حوزه ها و شهرستانهای استان تهران

جلسه شورای روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای حوزه ها و شهرستانهای استان تهران با حضور عباس صباغی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از  روابط عمومی هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، د روز چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ جلسه شورای روابط عمومی هیأتهای تابعه با حضور عباس صباغی (رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) در سالن جلسات دفتر هیأت استان برگزار شد.
این جلسه با محوریت فعالیت اعضای شورای روابط عمومی و اشاعه وترویج ورزش ولایی در سطح حوزه ها و شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه عباس صباغی (رئیس هیأت استان تهران) ضمن خوش آمد به مسئولین روابط عمومی هیأتها گفت: در ورزش زورخانه ای حرف اول را رسانه ، تبلیغات و روابط عمومی می زند و در اصل روابط عمومی به مانند یک ویترین عمل می نماید و همین عوامل موجب می گردد تا وظایف روابط عمومی دو چندان گردد.
رئیس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران در ادامه ضمن بیان طرح هایی در خصوص رسانه ی ورزشی هیأت ، فعالیتهای مختلف و اجرای آن با مشارکت هیأتها ، از مسئولین روابط عمومی ها خواست با قدرت و قوت پیگیر فعالیتهای هیأتها شوند.
همچنین حسین شیرازی (مدیر روابط عمومی هیأت استان تهران) ، با بیان گزارشی از فعالیت و اقدامات صورت گرفته در کمیته روابط عمومی هیأت استان و شورای روابط عمومی هیأت حوزه ها و شهرستانها گفت : طی سالهای اخیر تلاش شده است که اخبار هیأتها پوشش مطلوب داده شود و از برنامه های اجرایی برگزاری کارگاه های آموزش روابط عمومی و خبرنویسی و اهدای احکام مسئولیت اعضای شورا در آینده نزدیک خبر داد.
همچنین وی گفت: فعالیتهای روابط عمومی هیأتها بخشی از عمکلرد هیأتها به حساب می آید و در ارزیابی عمکلرد هیأتها تاثیر به سزایی خواهد داشت.
شایان ذکر است مسئولین روابط عمومی هیأتها در خصوص مطالب مطرح شده در این جلسه ، نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
یاد آور می شود : در این جلسه مهماندوست (روابط عمومی هیأت ورامین) ، توکلی (روابط عمومی هیأت دماوند) ، سیاه منصوری (روابط عمومی پاکدشت) ، سهیلی (روابط عمومی قدس) ، گودرزی (نماینده بهارستان) ، طباطبایی (روابط عمومی پیشوا) ، چیذری (نماینده شمیرانات) ، نماینده شهریار، اوشانی (روابط عمومی ملارد) و نماینده قرچک حضور داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا