اخبار ورزشیورزش تهران

‍ برترین های مسابقات اسکواش آقایان جنوب شرق تهران گرامیداشت ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس معرفی شدند

 هفتمین دوره مسابقات اسکواش جنوب شرق تهران یادبود سرهنگ پاسدار شهید علی اکبر رنجبر ، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش پیشرو ورزش، این دوره از مسابقات به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه اسکواش حیدرنیا به همت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران و با مشارکت اداره ورزش و جوانان جنوب شرق تهران، هیئت اسکواش استان تهران و هیئت اسکواش سپاه محمد رسول الله تهران ، با حضور حسین شیرازی مقدم (رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق ) ، مهدی سلیمی و جلال الدین سلیمی (اعضای هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق تهران) ، سید ماهان مشایخی (مسئول کمیته مسابقات هیئت اسکواش جنوب شرق) و جمعی از مسئولین ستادی هیئت اسکواش جنوب شرق برگزار شد.

همچنین پس از قرعه کشی توسط مسئول اجرایی مسابقات ، بازیکنان رقبای خود راشناختند و سپس رقابت ها در کورت آغاز شد، پس از تلاش های ارزنده بازیکنان نفرات برتر صعود کننده به نیمه نهایی و سپس فینال مشخص شدند.

در پایان پس از یک دوره مسابقه سخت و نفس گیر امیر صارمی توانست با عملکرد بهتر خود از سد مبین رمضانقربانی عبور کند و به مقام قهرمانی برسد.

همچنین مبین رمضان قربانی عنوان دومی رقابت ها را تصاحب کرد.

همچنین در مسابقه رده بندی نیز محمد علی خداداد و محمد امین عبداله جانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان خداداد با عملکرد بهتر به مقام سوم رسید.

همچنین با اعلام کمیته فنی مسابقات نیز مهرداد نوروزی به عنوان بازیکن اخلاق نیز معرفی و از ایشان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل شد.

گفتنی است:نفرات برتر نیز مدال،حکم قهرمانی و جوایز نقدی خود را با حضور رئیس و اعضای هیئت دریافت نمودند.

شایان ذکر است مسئول برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده سید ماهان مشایخی بود.

بدین ترتیب پرونده برگزاری این دوره مسابقات اسکواش جنوب شرق تهران یادبود سرهنگ پاسدار علی اکبر رنجبر (مدیرعامل فقید شهرک سینمایی دفاع مقدس) به مناسبت ماه ربیع الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با معرفی نفرات برتر بسته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا