اخبار ورزشیسایر اخبار

برای اعزام تیم مدیریت هزینه کردیم/ پرتوآذرشانس اول کسب سهمیه المپیک است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری می‌گوید: برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا مدیریت هزینه کردیم و کسانی اعزام شدند که شانس مدال بودند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور ملی ‌پوشان دوچرخه سواری پیست در قهرمانی آسیا اظهار داشت: باید واقعیت‌ را قبول کنیم که نسل دوچرخه سواری ایران تغییر کرده و ۹۵ درصد رکابزنان ما دوره شان به پایان رسیده و جوانترها پای به میدان گذاشته‌اند. آخرین نفر هم مهدی سهرابی بود که با جوانمردی جای خود را به یک دوچرخه سوار جوان در قهرمانی آسیا داد. همه باید کمک کنند و فرصت دهیم که که نسل جدید بتواند خودش را پیدا کند و در مسابقات نشان دهد. امیدواریم ملی پوشانی که اعزام شدند نتایج خوبی بگیرند. تیم ۴ کیلومتر را پس از سال‌ها راه اندازی کردیم و امید زیادی به این تیم داریم.

* در اعزام کاروان مدیریت هزینه کردیم

وی در مورد جمع و جور بودن کاروان ایران در قهرمانی آسیا عنوان کرد: سعی کردیم نفراتی که شانس مدال دارند را اعزام کنیم و مدیریت هزینه داشته باشیم. چون هزینه‌ها واقعا بالاست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم فقط مربی و سرپرست به مسابقات اعزام شوند.

* اگر مربی خارجیِ مناسب با شرایط اقتصادی پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در مورد اینکه وضعیت جذب مربی برای جاده و کوهستان به کجا رسید، گفت: برای جاده مربی بدنساز را مشخص کردیم و رسول هاشم کندی نیز به عنوان مربی در این یکی دو ماه آینده کارها را پیش می‌برد. اگر مربی خارجی‌ای پیدا کردیم که با شرایط اقتصادی ما مناسب باشد، استخدام می‌کنیم در غیر اینصورت با همین نفرات داخلی ادامه خواهیم داد.

قمری با اشاره به اینکه مری خارجی هم در صورت حضور امکانات می‌خواهد گفت: هزینه یک مربی خارجی در بهترین حالت ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان در ماه برای ما هزینه دارد و از سوی دیگر امکاناتی می‌خواهد که در حد وسع ما نیست و با این شرایط اگر همین هزینه را با مربی داخلی روی مسابقات و اردوهای خارجی بگذاریم به صرفه‌تر خواهد بود.

* پرتو آذر شانس اول ما برای کسب سهمیه المپیک است

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌تان برای کسب سهمیه آغاز شده است یا خیر، عنوان کرد: در بخش کوهستان با توجه به شرایط فرانک پرتوآذر و رنکینگ او در آسیا امید زیادی برای کسب سهمیه بانوان داریم و شانس اول ما محسوب می‌شود. برنامه ما این است که او در مسابقات مختلفی حاضر شود تا امتیازهای خوبی را برای سهمیه کسب کند. او یک مقدار از ناحیه کمر هم مشکل دارد که تلاش می‌کنیم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: در بخش جاده هم امید زیادی به محمد گنج‌خانلو داریم و اگر باشگاه‌ها هم بتوانند مانند گذشته کمک کنند، می‌توانیم سهمیه‌های خود را افزایش دهیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا