اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: نشان دادیم جگر قهرمانی آسیا را داریم/ بیرانوند ارزش اروپایی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جرأت می‌توانم بگویم الدحیل، السد و پرسپولیس از تیم‌های ژاپنی و کره‌ای بهترند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در ابتدای تمرین امروز پرسپولیس، در جمع خبرنگاران،‌گفت: قبل از هر چیزی باید به بازیکنان تیم‌مان بابت عملکرد خوب و نتیجه عالی تبریک بگویم.

*  الدحیل، السد و پرسپولیس از تیم‌های ژاپنی و کره‌ای بهتر هستند

وی در مورد اینکه ادامه راه را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: ما الدحیل و السد را حذف کردیم. به جرات می‌توانم بگویم الدحیل، السد و پرسپولیس از تیم های ژاپنی و کره‌ای بهتر هستند.باز هم تأکید می‌کنم تیمی که به نیمه نهایی آمده لیاقت قهرمانی را دارد، دلمان می‌خواهد کار را تمام کنیم.بازیکنان باید به شرایط عادی باز گردند. به تیم اعتماد دارم و از هواداران بابت حمایتی که از ما کردند تشکر می‌کنم. شادی را برای هواداران به ارمغان آوردیم.

* افتخاری از این بالاتر نیست

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران در فضای مجازی اعلام کردند باشگاه باید مجمسه برانکو را بسازد، گفت: از هوادارنمان به خاطر این تفکر تشکر می‌کنم اما مهمتر از همه بازیکنان هستند. آنها بیشترین زحمت را برای این موفقیت کشیدند. ما اینجا به عنوان کادرفنی حضور داریم تا به بازیکنان کمک کنیم که کیفیتشان را به اجرا بگذارند. آنها لیاقت‌ بیشترین حمایت را دارند. بازیکنان واقعا تلاش کردند و باز هم می‌گویم بالاتر از این افتخاری نیست که بتوانید به فینال آسیا برسید.

* قله کاری در آسیا لیگ قهرمانان است

وی در مورد حمایت هواداران از پرسپولیس در بازی روز گذشته، گفت: ‌ تشویق بسیار خوبی از سوی هواداران در یک جو بسیار خوب صورت گرفت. هنوز خودمان هم نمی‌دانیم چه کار بزرگی کردیم. قله کاری در آسیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. همه از این موفقیت که توانستیم این شادی را به خودمان، خانواده و هوادارانمان تقدیم کنیم خوشحال هستیم.

* می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا فکر می‌کند پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود، گفت:‌ بله این فکر را می‌کنم چرا که به بازیکنان تیمم خیلی اعتماد دارم.

* نشان دادیم جگر قهرمانی در آسیا را داریم

برانکو در پاسخ به این سوال که قهرمانی در آسیا موفقیت بزرگی است و آیا این مسئله شدنی است،‌ گفت: بله همینطور است. رسیدن به فینال موفقیت بزرگی است. تلاش می‌کنیم تا  قهرمان آسیا شویم. با وجود هر اتفاقی که در فینال بیفتد ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. نشان دادیم توانایی و جگر این کار را داریم. به بازیکنان تیم اعتماد دارم.

* سروش در برنامه پرسپولیس هست

وی در مورد اینکه آیا سروش رفیعی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده است، اظهار داشت: بله سروش رفیعی به ما اضافه شد. او در برنامه کاری ما هست و کنار تیم تمرین می‌کند.

* فعلا مشکلات را رها کنید

برانکو در مورد مشکلات مالی باشگاه و مطالباتش، عنوان کرد: این مسائل را راها کنید و اجازه بدهید شادی کنیم. بدهی باشگاه وجود دارد و این مشکلات خواهد بود اما الان باید به فینال بپردازیم.

* جو فعلی نباید ما را گول بزند

وی مورد بازی با سایپا و اینکه چطور می‌خواهند برای بازی فینال آماده شوند، اظهار داشت:  بله این مسئله می‌تواند یک مقدار مشکل ساز شود. این جو نباید ما را گول بزند. بارها تکرار کردم که چه اهدافی را داریم.هدف ما کسب بیشترین قهرمانی، بیشترین تعداد برد و … است. اولین جام را در سوپر کاپ جذب کردیم و دومین جام در دسترس‌مان است.  لیگ و جام حذفی هم برایمان همیقدر مهم است.

* بیرانوند ارزش اروپایی دارد

برانکو در مورد اینکه آیا نگران رفتن بیرانوند در نیم فصل نیست؟ گفت: این مسئله طبیعی است. بیرانوند دیروز بازیکن کلیدی پرسپولیس بود. زمانیکه یک بر صفر عقب بودیم و زمانی که بازی یک بر یک بود او دو توپ مهم و کلیدی را گرفت. او قاطعانه نشان داد بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است. قطعا او ارزش اروپایی دارد. در مورد اتفاقی که ممکن است در آینده بیفتد الان نباید صحبت کرد. الان او با پرسپولیس است و از این بابت خوشحالیم و این مسئله به ما کمک می‌کند.

* الان فقط به فکر برد سایپا هستیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خیلی ها اعتقاد داشتند پرسپولیس برای باختن به آسیا می‌رود و باید روی لیگ تمرکز کند اما الان دیدگاه‌ها تغییر کرده است، گفت:‌ همیشه گفتم همه مسابقات برای ما مهم است. لیگ قهرمانان سخت‌ترین و بزرگترین مسابقات در آسیا است، قهرمان آسیا بودن یک موضوع خاص است. اهداف بزرگی داریم اما الان فقط به فکر بازی روز شنبه با سایپا هستیم.

* قبل از بازی کسی به پاداش فکر نمی‌کرد

برانکو در مورد اینکه آیا پاداش خاصی برای این بازی در نظر گرفته شده است، گفت: قطعا پاداش برای تیم در نظر گرفته می‌شود. با مدیریت صحبت می‌کنم و شکی نداریم که بازیکنان پاداش خواهند گرفت. قبل از بازی کسی به پاداش فکر نمی‌کرد و فقط به فکر بردن و رفتن به فینال بودیم. مطمئنم باشگاه این مسئله را می‌داند و به وظیفه خود به بهترین شکل عمل می‌کند.

* همه جا این مشکلات هست

وی در مورد اینکه سید جلال حسینی از مشکلاتی صحبت کرده و گفته از تیم پشتیبانی نمی‌شود، اظهار داشت: همه جا این جور مشکلات هست اما مشکلات برای حل کردن است. همیشه مشکلات وجود خواهند داشت.

* بشار یک برد بزرگ برای پرسپولیس است

وی در خصوص اینکه بشار در یک شرایط سخت به صورت حرفه‌ای بازی کرد اظهار داشت:‌ او نشان داد چقدر حرفه‌ای است و چقدر فوتبال و باشگاهش را دوست دارد. هواداران و بازیکنان این مسئله را دیدند و تشخیص دادند. باید از او به صورت ویژه تمجید کرد. او یک برد بزرگ برای باشگاه ما است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا