اخبار ورزشیفوتبال ایران

برانکو: در بازی برگشت از هواداران هم استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم‌ها قوی هستند ولی ما نیاز به ریسک داشتیم و ریسک کردیم ولی نشان دادیم که در هر دو سیستم می‌توانیم خوب باشیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار پرسپولیس برابر الدوحیل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: این بازی دو نیمه داشت که نیمه اول آن در قطر برگزار شد و ما یک بر صفر باختیم. بنابر این طبیعی است که از نتیجه راضی نباشیم اما نتیجه یک بر صفر ما را فعال نگه می‌دارد که بتوانیم با حضور ۸۰ هزار تماشاگری که به عنوان یار دوازدهم داریم از آنها استفاده کنیم و بتوانیم در ورزشگاه آزادی با جوی که ایجاد می‌کنیم به پیروزی برسیم و همچنان به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها صد در صد تلاش و سعی خود را انجام دادند. امروز نهایت تلاش خودشان را کردند.

وی افزود: امروز مقابل الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و امیدوارم بتوانیم در تهران کاری انجام دهیم.  از قبل هم گفته بودم که الدحیل تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. با این حال ما می‌توانستیم گل مساوی را هم بزنیم. هرچند شکست یک بر صفر هم نسبت به سایر نتایج الدحیل هم خوب بود و به بازی برگشت امیدوار می‌مانیم.

برانکو در مورد اینکه با توجه به باخت یک بر صفر پرسپولیس چقدر شانس صعود دارید، عنوان کرد: همانطور که گفتم الدحیل از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است اما ان‌شاا… در تهران نتیجه بهتری می‌گیریم زیرا از یار دیگرمان که هواداران‌مان هستند انتظار داریم تا با تماشاگرانی که بیش از ۸۰ هزار نفر هستند، بتوانیم نتیجه مطلوب‌تری بگیریم.

ایوانکوویچ در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه با روش ۴-۴-۲ لوزی مقابل الدحیل دست به ریسک زدید، تصریح کرد: بازی‌های قبلی الدحیل را دیده بودم و دنبال نقطه‌ ضعف‌های این تیم بودم اما این تیم نقطه ضعفی نداشت. تیم خیلی قدرتمندی است اما پرسپولیس هم تیمی است که ۴۰ میلیون نفر طرفدار دارد. لیگ قهرمانان آسیا در این دوره بسیار سخت بود زیر تیم آسانی در آسیا وجود ندارد.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها قوی هستند ولی ما نیاز به ریسک داشتیم و ریسک کردیم ولی نشان دادیم که در هر دو سیستم می‌توانیم خوب باشیم. بله اشتباهاتی وجود داشت، ‌اجرای غلط هم وجود داشت و این مسائل طبیعی است و در هر بازی ممکن است اتفاق بیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا