اخبار ورزشیفوتبال جهان

انصاری‌فرد: هدف ما صعود به لیگ جزیره است/ تاکنون نتایج خوبی گرفتیم

مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس گفت: ما در چمپیون شیب هستیم و رقابت می کنیم تا در فصل آینده به لیگ جزیره صعود کنیم

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، روز گذشته در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال انگلیس و در هفته شانزدهم ناتینگهام فارست میزبان شفیلد یونایتد بود و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

کریم انصاری فرد که روز گذشته قراردادش را با ناتینگهام فارست به امضا رساند از ابتدا بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشست و در دقیقه ۴+۹۰ وارد میدان شد و لحظات کوتاهی در زمین حضور یافت.

انصاری فرد پس از این بازی در مصاحبه با سایت ناتینگهام پوست گفت: قبل از آمدن به اینجا با سرمربی و مالک باشگاه صحبت کردم. هدف ما در این فصل پیشرفت و صعود به لیگ جزیره است. ما در چمپیون شیب هستیم و رقابت می کنیم تا در فصل آینده به لیگ جزیره صعود کنیم و فکر می کنم که این هدف همه باشد.

وی افزود: به نظرم ما تا این جای فصل نتایج خوبی گرفتیم و باید در ادامه فصل بیشتر تلاش کنیم. ما باید با تمام قوا کار و تلاش کنیم تا به لیگ جزیره صعود کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا