اخبار ورزشیسایر اخبار

انتصاب سرپرست فدراسیون روئینگ و رئیس انجمن بادبانی

وزیر ورزش سرپرست فدراسیون روئینگ و رئیس انجمن بادبانی را منصوب کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، با حکم وزیر ورزش و جوانان، “محسن شادی ” “سرپرست فدراسیون روئینگ “و “علی اصغر محمودی”رئیس انجمن بادبانی “منصوب شدند.
در بخشی از حکم احمد دنیامالی به محسن شادی آمده است:
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به انتزاع رشته ورزشی روئینگ‌ از فدراسیون ‌قایقرانی و فعالیت در قالب فدراسیون روئینگ جمهوری اسلامی ایران (به استناد ماده ۱۱ قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان ) و با توجه به تعهد و تجربیات جنابعالی و‌ سابقه مدیریتی در این رشته ورزشی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست فدراسیون روئینگ جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید.
در حکمی جداگانه وزیر ورزش و‌جوانان ،به علی اصغر محمودی آمده است:
با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به تعهد ،تخصص و تجربه جنابعالی به عنوان «رئیس انجمن بادبانی جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید.
توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
احمد دنیامالی پیش از اعطای حکم محسن شادی به عنوان سرپرست فدراسیون روئینگ گفت: از زمانی که این رشته در ایران تشکیل شد قرار بود که شخصیت حقوقی مجزایی داشته باشد و از همان زمان تلاش کردم که این رشته را مستقل کنم.
وی افزود: از زمانی که یکسری رشته‌ها به صورت انجمن شدند تحولات خوبی در آن رشته‌ها شکل گرفت. درباره رشته بادبانی نیز باید بگویم ورزشکاری که می‌خواهد به مدال برسد باید دائما درحال اردو باشد و در آبهای اقیانوسی به تمرین بپرازد، از این‌رو رشته بادبانی هزینه‌های بسیار زیادی دارد.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید این فرهنگ را در همه رشته‌ها جا بیندازیم که ارزش مدال طلا خیلی بالاتر از نقره و برنز است. این مدال طلا است که رنکینگ کشورها را مشخص می‌کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا