اخبار ورزشیفوتبال جهان

افشاگری دادگاه بین‌المللی ورزش علیه دبیر کل سابق فیفا

دادگاه بین المللی ورزش اعلام کرد دبیر کل سابق فیفا ارقام بالایی را صرف سفرهای هوایی خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، دادگاه کاس که همچنان به پرونده مدیران سابق فیفا می‌پردازد، اعلام کرد جروم والکه از حساب فدراسیون جهانی، رقم‌های هنگفتی را صرف کرده است.

این ارگان قضایی به عنوان نمونه عنوان کرد در سال ۲۰۱۵ دبیر کل پیشین فیفا یک فروند جت را برای حضور در زوریخ و مراسم قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اجاره کرد.بر همین اساس مبلغ ۷۱۷۰۰ دلار صرف این کار کرد و در این سفر همسر، دختر،‌۲ پسر و یک پرستاربچه را به همراه برد.

همینطور برای پسرش که از ریودوژانیرو به زوریخ پرواز کرد، بلیتی بیزینس کلاس خریداری کرد.همه این هزینه‌ها را از حساب فیفا او خرج کرد.

طبق گزارش کاس، او در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ چهار مرتبه اقدام به اجاره هواپیما به هزینه فیفا کرد در حالیکه سازمان عالی‌ترین مرجع فوتبال جهان خود دارای یک فروند هواپیما است.

والکه در سپتامبر سال ۲۰۱۵ به اتهام دست داشتن در فروش غیرقانونی بلیت‌های جام جهانی از پست های که در فیفا داشت، برکنار شد.

در فوریه سال ۲۰۱۶ وی به ۱۲ سال فعالیت غیرفوتبالی محکوم شد.اما شش ماه این دوره به ۱۰ سال کاهش یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =

دکمه بازگشت به بالا