اخبار ورزشیورزش تهران

افتتاح مسابقات زورخانه ای جام فجر استان تهران با برگزاری رشته میل بازی

مسابقات جام فجر استان تهران با برگزاری مسابقه میل بازی به میزبانی هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان شمیرانات و در زورخانه آیت الله طالقانی (چیذر) رسما آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، دومین دوره مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای استان تهران (جام فجر) صبح جمعه ۲۳ آذرماه ۹۷ با حضور عباس صباغی (رئیس هیات استان تهران) ، عزیزالله فتاحی (دبیر هیات استان تهران) ، علی قاسمی (رئیس هیات شمیرانات) ، کهن کسوتان ، پیشکسوتان ،قهرمانان و ورزشکاران در رشته میل بازی آغاز و رسما افتتاح گردید.

در هفته اول این دوره از مسابقات که در رده نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان برگزار شد ورزشکاران هیات های (ری ، ملارد،قرچک، شمال شرق و شمیرانات) در رشته جذاب میل بازی به رویارویی با یکدیگر پرداختند.

شایان ذکر است پس از رقابتهای سخت و نفس گیر میان شرکت کنندگان ، نتایج ذیل حاصل گردید:

رده نونهالان:
۱_امیر علی عزیزآبادی
۲_سبحان سید صالحی
۳_محمد طاها بیرانوند

رده نوجوانان:
۱_طاها آزادی
۲_علیرضا حیدرپور
۳_بهزاد بابازاده

رده جوانان:
۱_سید علیرضا حسینی
۲_علیرضا یزدانی

رده بزرگسالان:
۱_عباس فرهنگ
۲_رضا بختیاری

شایان ذکر است در مجموع تیمی هفته اول هیات ری با ۹ امتیاز در رده اول ، هیات شمیرانات با ۶ امتیاز رده دوم،هیات شمال شرق با ۶ امتیاز در رده سوم و هیات جنوب شرق با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم این رقابتها جای گرفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا