اخبار ورزشیورزش تهران

اعزام تیم زورخانه ای نوجوانان استان تهران به مسابقات استعدادهای کشور

تیم زورخانه ای استان تهران جهت شرکت در المپیاد استعدادهای کشور به استان قم سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، تیم نوجوانان استان تهران متشکل از ۱۳ ورزشکار و ۱ مربی و سرپرست ظهر امروز یکشنبه ۴ آذر ۹۷ مصادف با میلاد مبارک پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) ، با بدرقه عباس صباغی (ریاست هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران) به المپیاد استعدادهای کشور به میزبانی استان قم اعزام شد.

شایان ذکر است ریاست هیأت استان را مجید معصومی (نائب رئیس هیأت) و عزیزالله فتاحی (دبیر هیأت) همراهی کردند .

علی جلیجو با قدردانی از حضور رئیس ، نائب رئیس و دبیر هیأت استان تهران در بدرقه تیم اعزامی به مسابقات گزارشی کوتاه از اردوی آماده سازی تیم نوجوانان ارائه نمود.

همچنین عباس صباغی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مربی ، سرپرست و ورزشکاران تیم برای آنان در المپیاد پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

در پایان امیرعلی سیدی به نمایندگی از ورزشکاران ضمن خیر مقدم به عباس صباغی و تیم همراه  وتشکر از حمایت از تیمهای زورخانه ای استان، بر همدلی اعضای تیم جهت کسب افتخار برای استان تهران در مسابقات استعدادهای کشور زورخانه ای تاکید کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا