اخبار ورزشیفوتبال ایران

استقلال خوزستان ۰ – ۱ استقلال؛ صعود امیدوارکننده شاگردان شفر

استقلال توانست در هفته سیزدهم برابر همنام اهوازی خود به برتری رسید تا به وضعیتش در جدول سروسامان دهد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و با برتری یک بر صفر شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید. روح الله باقری در دقیقه ۲۹ برای استقلال گل زد.

تیم فوتبال استقلال که در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی نگه دارد، در این دیدار نمایش قابل قبولی داشت و هر چند با کمترین گل به برتری رسید اما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

آبی های تهران که نیمه اول را با برتری به پایان برده بودند، با وجود ادامه بارش باران که در نیمه نخست برای قطع بازی شده بود، ۴۵ دقیقه دوم را با درایت بیشتری اداره کردند و ضمن حفظ توپ موقعیت هایی را هم روی دروازه حریف ایجاد کردند و در مقابل اجازه ندادند استقلال خوزستان خطر جدی را روی دروازه شان ایجاد کند.

تیم فوتبال استقلال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با دو پله صعود به رده ششم جدول رده بندی رسید تا به ادامه رقابتها و نزدیک شدن به صدر جدول امیدوارتر شود. استقلال خوزستان هم که به خاطر حکم فیفا با کسر شش امتیاز مواجه شده است در قعر جدول قرار دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 10 =

دکمه بازگشت به بالا